Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: AN kopplingar (SÅLDA)
1911 besök totalt
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752


Trådstartare
S: AN kopplingar (SÅLDA)



4st banjo
1st T-kors
3st Änd muttrar
Inner diameter är 6mm.
AN 8?

Pris = Bud

_________________
/Jimmy Andersson

_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
Citera
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752


Trådstartare
Upp,ingen som behöver lite AN grejjer?

_________________
/Jimmy Andersson

_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
Citera
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45



är du säker på att det är an 8 ?
mät över gängerna i mm.

_________________
Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.

Johnnie Mårtensson
Citera
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752


Trådstartare
Re:

johmar skrev:
är du säker på att det är an 8 ?
mät över gängerna i mm.


Vet ej där av mitt ? efter AN 8.

Är ca 1.1mm mellan topparna på gängorna.

_________________
/Jimmy Andersson

_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
Citera
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45



okej menade brädden på hela koplingen (diametern)
är det 1,1 mm mellan gångerna borde det nog snarare vara an10

_________________
Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.

Johnnie Mårtensson
Citera
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752


Trådstartare
12.5mm är ytter diametarn på banjo skruven.

_________________
/Jimmy Andersson

_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
Citera
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45



när jag mäter på mina kopplingar så ser det ut så här:

AN8 18,9 mm
AN6 14,1

så verkar inte vara an genga på banjona.

_________________
Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.

Johnnie Mårtensson
Citera
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752


Trådstartare
Re:

johmar skrev:
när jag mäter på mina kopplingar så ser det ut så här:

AN8 18,9 mm
AN6 14,1

så verkar inte vara an genga på banjona.


Hmm skummt,alla gängorna är av samma typ iaf.

_________________
/Jimmy Andersson

_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
Citera
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45



passar ändmuttrarna på t-korset ? ??
kolla på den platta sidan på t-korset kan vara så att det står angivet vilken gänga det är i tum.

_________________
Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.

Johnnie Mårtensson
Citera
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752


Trådstartare
Re:

johmar skrev:
passar ändmuttrarna på t-korset ? ??
kolla på den platta sidan på t-korset kan vara så att det står angivet vilken gänga det är i tum.


Står AN på ena sidan och NA på andra
På stopp muttrarna står det MA och AN.

_________________
/Jimmy Andersson

_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
Citera
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45



haha okej det blev man ju mycket klokare utav ju.

Vad har du tänkt dig för pris ?

Har dåligt med pengar just nu men kommer ju en lön den 25 om du har kvar dom till dess.

_________________
Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.

Johnnie Mårtensson
Citera
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752


Trådstartare
Re:

johmar skrev:
haha okej det blev man ju mycket klokare utav ju.

Vad har du tänkt dig för pris ?

Har dåligt med pengar just nu men kommer ju en lön den 25 om du har kvar dom till dess.



Bara att ge ett bud,kan PM:a budet om du vill.

_________________
/Jimmy Andersson

_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
Citera
SÄLJES
S: AN kopplingar (SÅLDA)
1911 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande