Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Bubble delar. KÖPTA!!!
914 besök totalt
Bizzy
Beddingestrand
Här sen Jun 2007
Inlägg: 22


Trådstartare
K: Bubble delar. KÖPTA!!!

Har en vw 1303 s som ska bli frugans.
Behöver motor och växel låda till en sådan.
Vet ni någon som har delar till dessa bilarna vill jag jätte gärna ha kontakt med dom.

_________________
Björn Gislander
Citera
oje
Göteborg
Här sen Apr 2005
Inlägg: 836



Hej !

Jag har en IRS låda med kort utväxling från 1303. 600SEK

Det finns även en motor, men den behöver en kraftig renovering och saknar kringutrustning. 300SEK

Mvh
/olaf

_________________
Citera
Bizzy
Beddingestrand
Här sen Jun 2007
Inlägg: 22


Trådstartare
Lådan är mycket intressant.
Motorn hoppar jag nog då jag ska försöka få ihop bilen så att hon börja använda den nu till våren.
Ska kolla hur jag skulle kunna lösa transporten så återkommer jag.

_________________
Björn Gislander
Citera
Bizzy
Beddingestrand
Här sen Jun 2007
Inlägg: 22


Trådstartare
Hej olaf.

Jag hittade ett komplett paket igår som fanns 1 mil här i från bara så jag köpte det.
Tack ändå.

_________________
Björn Gislander
Citera
SÄLJES
K: Bubble delar. KÖPTA!!!
914 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande