| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Gasflaska för Mison. KÖPT!
|
1216 besök totalt |
|
K: Gasflaska för Mison. KÖPT!
Söker en friköpt 5liters gasflaska att ha Mison i till MIG:en. |
||||
Kan kolla på veteranmarknaden i Örebro på Lördag om det finns någon där , det är ett par verktygsnissar som brukar ha , kostar cirkus 1000-1200 bagare. Kan levereras på hemväg till Gränna samma dag ....
_________________ Peter Karlsson >>>Lätt Escortskadad<<< --VVTS-- |
||||
|
Re:
Detta vore ju mer än snyggt! om du hittar ngt så har jag nummer: 0708-78 77 18 |
||||
|
Re: K: Gasflaska för Mison.
Ska ha en sådan ståendes och dammsamlande i verkstan, givetvis fylld och förseglad. Aga Så verkar det intressant fundera ut något trevligt bud och ring på 073 999 65 28 _________________ Roland Johansson |
||||
|
Re: K: Gasflaska för Mison.
Jag bugar, men fick precis samtal från annat håll så nu är detta löst. Tack även Peter som tänkte offra sig. |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Gasflaska för Mison. KÖPT!
|
1216 besök totalt |
