| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Opel Manta GSi -86
|
1313 besök totalt |
|
S: Opel Manta GSi -86
Manta GSi -86 Exclusive. Det sedvanliga som är standard på GSi, dvs diffad axel, recaroinredning kjolar m.m. Stora vingen. Det är den röda, snygga varianten på inredningen, hål på standardstället på förarstolen. Inte farligt med rost för att vara en gammal Opel, men räkna med lite svetsjobb i värsta fall. omega 2,4-motor sitter i, dock är den kass och knackar ordentligt p.g.a dåligt oljetryck. Motronic från omegan är kopplat korrekt med lambasond osv. Extraktorrör. Kapat insug från 3,0. En extra 2,0-motor ligger hos förre ägaren, fungerar enligt honom. Kapade fjädrar, dock lite väl mycket fram. Sitter KYB gasdämpare fram. Har inte varit besiktigad på många år så bilen bör betraktas som ett renoveringsobjekt. Troligen inte mycket jobb att få den klar för gatan iaf. Den startar och går så den kan köras upp på trailer för egen maskin. En hög med diverse skrotdelar medföljer bilen vare sig du vill eller ej. Originalfälgar finns ej. Miltal okänt. Bra rejs eller driftingobjekt? Bilder: http://s161.photobucket.com/albums/t 5000.- kostar bilen och det är ej förhandlingsbart. Har en extra vinge som säljes löst och den är svart, 500.- + ev. frakt. Kommentarer som "synd att den är så långt bort" och liknande undanbedes. Dvs skriv inte om du inte är seriöst intresserad. Bilen finns i Skåne, strax utanför Hässleholm. Kontakt via pm/mail. Lägger till att det ska va sinterlamell och skvalpskydd i sumpen på den med. |
|
|
|
|
![]() |
SÄLJES
S: Opel Manta GSi -86
|
1313 besök totalt |
