Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 8158 besök totalt |
Tänkte bara tipsa om att tiderna för "Prova på"-åkning på Sviestad är släppta nu, här.
Bara att lägga in i kalendern. Trevligt med många tillfällen! |
||||
|
||||
Ska vi se vem av oss som kommer ner från pallbockarna först? ![]() Skoj att det är på G med säsong, känns bra! ![]() /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Tja med tanke på att mitt offer inte ens kommit upp på bockarna än och att jag har "en del andra bilar att ta hand om" så...visst kan vi tävla...jag är glad om jag kan åka lite gatbil i år öht. ![]() |
||||
Japp, jag räknar med att jag behöver några timmars försprång för att inte bli varvad på första varvet... *Hmm* Mvh Mangan ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
LMS banåkasektion >
![]() Ser fram emot att nöta lite R-gummi på Sviestad. ![]()
Pallbockar - *fnys* ... Jag åkte hustruns banåkaShoppingbil till jobbet idag. ![]() Att meka är överskattat. Standardgrejer is the shit. ![]() Bara att byta ut Nokian dubbdäcken mot Toyo R-däcken så ses vi på Sviestad. ![]() |
||||
*check* Fungerande motor: Under uppbyggnad. Minskade rosthål: Planerat. Men du ska nog kunna få ditt lystmäte i undanflykter framemot vårkanten. ![]() ![]() ![]() |
||||
|
||||
Jag lät brukshäcken få smaka på mantorp med Bridgestone R-däcken, ganska obehagligt. ![]() Min bil står också på pallbockar. ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
Jag funderade igår lite på hur mycket av hjulupphängningen som skulle lämna Focusen i protest redan i ingången till Esset om jag skulle tvinga den ut på Sveistad... Nä, bättre att köra sönder Alfan, så slipper jag iaf fixa den pronto för att ta mig till jobbet med. Eller var det dit jag skulle ta mig per cykel framöver... ![]() /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Du menar att det finns plåt nog kvar att ställa upp den på? ![]() Hmm, framåt hösten skall vi nog kunna vara med och kriga. Innan dess får det väl bli någon fotoresa eller två, det kan nog blilite bilar härifrån trakterna i år. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
![]() |
||||
Tala inte om eländet ![]() Travers i taket och hänga bilen i den istället kanske är en innovativ ide? ![]() Undrar hur schemat ser ut år 2011 ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
host, hos, karossbyte http://forum.ksr.se/viewtopic.php?t=
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Åker man tokbrett=drifting blir man antagligen plockad av banan och tillsagd till att börja med, fortsätter man åka likadant trots tillsägelsen får man packa ihop och åka hem. Tanken är att man ska åka fort, inte brett. Dessutom brukar det inte uppskattas av övriga som är ute på banan samtidigt. Vi hade planer på att anordna någon form driftingkörning förra året, tyvärr gick inte det att genomföra. Mvh _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||
Drifting är kul att kolla på, (och säkert skitskoj att utöva).
![]() Men det är inte så kul att som provapå-banåkare ha provapå-drifters sladdande runt omkring sig. ![]() Kan känns lite nervöst... ![]() |
||||
den e MYCKET fin i plåten utonhörnet bak på vänster.. Jäkla snö o va rolig att leka på.. *host host* ![]() _________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 Seat Leon Cupra ST 4drive -19 -såld Honda Civic 1992, Superstage: 1.21.97 -såld Nissan 200SX S13 1989 - såld |
||||
Lajbans, hoppas att jag kan svänga ner nån kväll. Kanske tom med min turbokärra innan säsongen är slut
![]() _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Kul
![]() 30 mars, kan ju både vara 2dm snö eller 15 plusgrader ute. Jag kommer iaf nåra av tillfällena och kör ![]() _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 8158 besök totalt |