| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Letar efter plastark
|
2 besök senaste veckan (1624 totalt) |
|
Letar efter plastark
När man lättade min bil så tog man bort plast skydden i hjulhusen och så mycket av hjulhusen som möjligt. Med följd att all skräp som däcken plockar upp hamnar i motorrummet och i alla andra skrymslen. Det jag tänkte göra är att popnita dit ca 2-3mm plastark i hjulhuset ut mot skärmarna. _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||||
|
I och för sig,
Men eftersom mina hjulhus är duktigt urkapade så finns nog inte alla fästen kvar. Bilen i fråga är en 968. Vet inte hur mycket delar till 944/968 som skrotarna i stockholm har. Därför kändes det lättare att ta en mjuk plastskiva och popnita fast. _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||||
|
om det bara är plastark du behöver så kanske de som Rallyimport säljer kan funka.
http://www.rallyimport.se/bilen/stan _________________ Fredrik Ljungkvist |
||||||
|
Re:
Jag kollade på dom men 1000:- var lite mycket. Ska hämta en skyddsplast som man läggger över rör/kablar i marken. Den kostade ungefär 50:- metern _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||||
|
Re:
sån rulle har jag i garaget, gul plast, du kan få det du behöver gratis om du kan vänta till helgen
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||||
|
Hade tänkt tipsa om den plasten, farsan har byggt innerskärmar med sådan plast i många år. Riktigt slittålig plast!
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
|
Re:
Tack för erbjudandet! Min elgrossist hade ett par bitar hemma, så jag plockar upp dom i morgon på väg till jobbet. Tack ändå
_________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||||
![]() |
Skruva banåkabil
Letar efter plastark
|
2 besök senaste veckan (1624 totalt) |