Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW (ej till salu längre)
2711 besök totalt
bumper
Fagersta
Här sen Nov 2005
Inlägg: 502


Trådstartare
S: BMW (ej till salu längre)

Ej till salu...

_________________
Edv@rd L@itil@

- Porsche 997 9ff GTurbo 750 -
Citera
Halvordsson
Long valley
Här sen Nov 2005
Inlägg: 719



om mn ändå haft pengarna, då hade vi haft en deal!

Men men

_________________
Alexander Halvordsson
Chevrolet BelAir 57 --> http://www.garaget.org/?car=366622
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Men, du har ju knappt hunnit kört med bilen! Varför ska du sälja den?

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
bumper
Fagersta
Här sen Nov 2005
Inlägg: 502


Trådstartare
Re:

Abbe_M3 E30 skrev:
Men, du har ju knappt hunnit kört med bilen! Varför ska du sälja den?


Har byggt på den i så många år och plöjt ner massa pengar. Någon gång måste man välja och avsluta det. Har passerat 500 000 kr ink bilinköp och det är mer än dubbelt så mycket mot planerat.

Funderar på att avyttra ett par bilar till och bara ha en entusiastbil ist.

_________________
Edv@rd L@itil@

- Porsche 997 9ff GTurbo 750 -
Citera
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647



vad ska du ha för hjulen?
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re:

bumper skrev:
Abbe_M3 E30 skrev:
Men, du har ju knappt hunnit kört med bilen! Varför ska du sälja den?


Har byggt på den i så många år och plöjt ner massa pengar. Någon gång måste man välja och avsluta det. Har passerat 500 000 kr ink bilinköp och det är mer än dubbelt så mycket mot planerat.

Funderar på att avyttra ett par bilar till och bara ha en entusiastbil ist.


Behåll denna och sälj alla andra! thumbs up

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
bumper
Fagersta
Här sen Nov 2005
Inlägg: 502


Trådstartare
Re:

Peter Eklöf skrev:
vad ska du ha för hjulen?


Inte billiga direkt. Har en uppsättning nya liggandes som ev kan bli till salu sen.

_________________
Edv@rd L@itil@

- Porsche 997 9ff GTurbo 750 -
Citera
bumper
Fagersta
Här sen Nov 2005
Inlägg: 502


Trådstartare
Re:

Abbe_M3 E30 skrev:
bumper skrev:
Abbe_M3 E30 skrev:
Men, du har ju knappt hunnit kört med bilen! Varför ska du sälja den?


Har byggt på den i så många år och plöjt ner massa pengar. Någon gång måste man välja och avsluta det. Har passerat 500 000 kr ink bilinköp och det är mer än dubbelt så mycket mot planerat.

Funderar på att avyttra ett par bilar till och bara ha en entusiastbil ist.


Behåll denna och sälj alla andra! thumbs up


Det är många som tycker så.

_________________
Edv@rd L@itil@

- Porsche 997 9ff GTurbo 750 -
Citera
särås
Enköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1401



Sjukt läckert bygge!
Lycka till med försäljningen...
mvh

_________________
Jimmy Särås på Stertman Motorsport
www.stertman.se

Din Audi, Bentley, BMW, Cupra, Lamborghini, McLaren, Mini, Porsche, Seat, Skoda & Volkswagen specialist.
Citera
bumper
Fagersta
Här sen Nov 2005
Inlägg: 502


Trådstartare
Re:

Särås skrev:
Sjukt läckert bygge!
Lycka till med försäljningen...
mvh


Tackar.

Vi får se hur det går. Säljer jag bilen så investeras det i en annan bil ist. =)

_________________
Edv@rd L@itil@

- Porsche 997 9ff GTurbo 750 -
Citera
SÄLJES
S: BMW (ej till salu längre)
2711 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande