| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Köptips Z3Mcoupe!
|
1467 besök totalt |
|
Hittade denna Z3a på blocket, verkar väldigt prisvärt med tanke på allt som är gjort med den! http://www.blocket.se/vi/12957087.ht Hoppas att det är ok! MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
|
Den är grymt prisvärd anser jag också. Frågan är om övriga marknaden anser det. Den har väl varit till salu i något år.
Tror att ägaren fått ordning på mappen/motorn nu, hört att det var en del bekymmer med den i början. _________________ Viktor Ekström BMW Z3 M-coupé BMW E36 325 Tesla 3 SR+ |
||
|
Kan man besikta bilen med den där utrustningen?
Den har tydligen varit avställd sen 2005-11-21. Verkligen grym bil. |
||
|
Re:
Men det kan ju iofs vara en centrifugalkomressor som sitter gömd under en plastkåpa (ESS kompressorer brukar ju vara välgömda tex). |
||
|
Har för mig att den har varit till salu i ett par år och att den började bra mycket högre i pris från början.
Vid det här priset tycker jag dock att nån skulle kunna nappa, men det är ju det med besiktningen som ni säger... känns lite osäkert. /Magnus _________________ Magnus Lundberg NS 8.33.5 BTG (utan tak) |
||
|
Jag skulle gissa att han besiktigar innan köp. Så var det iaf när jag var så häär nära (måttar med tummen och pekfingret med väldigt litet mellanrum) att köpa den för ca. ett år sedan..
Den är ruggigt fin och går väldigt bra. _________________ Robin Ansin RMS Racing Bmw Z4M -07 |
||
|
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
|
Var också lite spekulant på denna i höstas och gav ett bud men det blev e30n istället. Finns inga originalgrejor till denna såsom fjäderben, bromsar, insug, fälgar mm. Skulle man bygga för besiktning får man köpa eller låna originalgrejor.
_________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + EV6 Sodi DD2 |
||
![]() |
SÄLJES
|
1467 besök totalt |