Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1975 besök totalt |
Re: En fråga till PEETER. (Ni andra får också läsa det)
![]() ![]() Jag har en helt vanlig std 1,4 liters 16V med insprutning på 100 hk. Tyvärr har jag ingen bild på detta upphetsande motorrum! ![]() Så du får hålla tillgodo med några bilder på hela bilen istället: ![]() Jag tror det är dags för föraren att banta, för jag har märkt att bilen lutar så mycket på alla bilder. ![]() Fast när jag får det nyinköpta H&R Cup-kitet monterat, så kanske den inte lutar lika mycket längre... Det får vi förhoppningsvis se nästa säsong. ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Extremt OT detta
![]() svenska stridsflygplan som heter JAP 69 Grip henne, där JAP står för Jakt, Attack, Parning.... /Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||
Peeter skrev: ![]() ![]() Du skulle hört soundet från motorn. Lennart Är det här din familjebil eller är det din racebil, eller båda delarna??? Lennart ![]() Har du blivit omkörd av dom två framför dig? ![]() Lennart _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
omkörd?!? Kan jag aldrig tänka mig! ![]() Måste vara att jag är på väg att varva dom för fjärde gången... ![]() ![]() Jo Polon är vår andrabil i familjen. Min fru, Anki, gillar den och kör med den till jobbet varje dag. Soltaket är praktiskt när man skall frakta uppblåsta jättebadsaker till badstranden. ![]() Som "familjebil" använder vi Passaten: ![]() ![]() ![]() Som sommarbil, så är den här rätt kul: ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
![]() ![]() Det måste jag tipsa min brorson om! Han jobbar på Saab i Linköping med utveckling av sveriges snabbaste jordfräs. ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Peeter skrev: Soltaket är praktiskt när man skall frakta uppblåsta jättebadsaker till badstranden. ![]() Tänker du på dig själv? ![]() Lennart Peeter skrev: Som "familjebil" använder vi Passaten: ![]() För mig ser det ut som om du racar med Passaten också? Har du haft kantkänning det ser ut som om du har reservhjulet på v-fram? ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Mina framdäck var nästan slut på Passaten i höstas och behövde ändå bytas, så då tog jag den istället för Polon till Kinnekulle 28/9. Tyvärr pallade inte vänster framdäck för 22 varv på raken med en understyrande 200 hk stark/svag familjekombi. Det lossnade stora bitar i ytterkant av slitbanan. ![]() ![]() ![]() Så jag fick sätta på reservhjulet, som tack och lov är ett normalt hjul(205/55/16)! I det stora hela tycker jag den gick rätt bra för att vara en vanlig "Svenssonbil"! Fast det är ju Polon också... ![]() Det vore kul att testa vad Passaten går för på ringen någon gång! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
LOL! No comments! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Finns det någon här som känner föraren av den röda Astran och som skulle kunna tipsa denne om spårvalssidan här på ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1975 besök totalt |