| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Jon Olssons camo Gallardo
|
1 besök senaste veckan (4594 totalt) |
|
Först av allt, go kväll Rejsa! Är ny här, har försökt läsa igenom så mycket som möjligt för att inte tabba mig, bara hoppas på att jag förstått allt rätt nu. Nu till tråden Gick mot grön gubbe över korsningen odengatan - Torsgatan tidigare ikväll med destination tuben då jag plötsligt får syn på en vit Gallardo en bit upp på Torsgatan, kisar lite med ögonen och ser att den har takbox... SMÄCKADÄNK! ... sa de uppe i hjärnkontoret och trådarna kopplade genast tankarna om branta backar, skidor, kamoflage, lamborghini galla... Osv. Vissa av er har nog redan sett den, andra inte. Drog i alla fall upp kameran och sköt av några snabba, får dock skylla på tidspress eftersom jag tyvärr inte hann lägga tid vid att få till schysst exponering och fick därav bara en bra. Shit happens when you party naked!
Måste ändå säga att jag är mäkta imponerad av någon som vågar klämma på vad som är rätt och fel. Vissa tycker nog den ser förj*vlig ut, jag tycker den är helrätt. _________________ Johan Dahlqvist Nissan Skyline R34 GT-R V-spec Mitsubishi Starion -84 |
||||
|
Re:
Jävlar! Underbart! Fulländat!
Har du en länk med ev. fler bilder?
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Re:
Nån sån där snö-älskare http://sv.wikipedia.org/wiki/Jon_ols |
||||
|
Re:
Takboxen är special designad enligt rykten _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
|
Re:
Nä, en gallardo med camostripe och takbox ser man ju nästan varje dag så här på vintern
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
|
Re:
Nja, det var ju inte riktigt så jag menade. Det jag menade var att om man tar en gammal klassisk, ovanlig sportbil och motivlackar, så är det lite synd. Men om man tar en ny Gallardo, som det väl faktiskt finns nya att köpa, tycker jag att det är en kul grej. Dessutom var den ju tejpad, som sagt. Skithäftig idé, tycker jag. Smakfullt till och med. I mina ögon i alla fall. Och nej, det är verkligen inte varje dag man ser en sådan. _________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||||
|
Den hördes över hela Åredalen när han var på besök i nyårshelgen. Jon brukar ju dessutom vara en flitig besökare på Gotland Ring under den snöfria perioden.
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
Re:
Gamla "klassiska" sportbilar är ju ofta vanligare än vad man tror. Lotus Europa, t.ex. är väl byggd i ungefär lika många ex som Gallardo. (Strax under 10.000 st)
För att inte tala om bilar som Corvette Split-window, Jaguar E-Type eller Porsche 356. Faktiskt rena dussinbilarna.
Det värsta exemplet på bilar som kallas "samlarbil" och "ovanlig" i alla annonser nuförtiden, brukar vara Porsche 914. "Dom är väldigt sällsynta"... Nej - Dom är däremot väldigt dåliga. Om man hittar ett fungerande ex av dom 120.000 byggda så borde man omedelbart göra en god gärning genom att strajpa upp den, utrusta den med skidbox, köra som fan och spara sin Gallardo till framtiden.. .
_________________ -- |
||||
|
Re:
hahah allt är ju relativt med tanke på att bonfire hafr det på sina kläder _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
|
Re:
Ja subban han hade va ju inte så mycke tystare.han ultima som hållspå att byggas om just nu kommer bli grym _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1 besök senaste veckan (4594 totalt) |