| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 318 is -90
|
1973 besök totalt |
|
S: BMW 318 is -90
Jag har tyvärr inte tid att jobba vidare med min is och säljer den därför. BMW 318 is -90 Följande modifieringar och saker finns/är gjort: - bussningar bytta runt om, förutom den vid diffen - H&R sport och sänk fjädrar - nya gula Konis runt om - övre bakre stötdämparfästen i aluminium - övre främre stötdämparfästen i aluminium, justerbara - golvet är rensat från matta och ljuddämparmassa - innertaket och takluckemekanismen är bortrensade - ny kylare - nytt hjullager höger fram, följer med ett till vänster - alla motorpackingar (nya) och en ny kamkedja följer med 3 uppsättningar däck på fälg följer med: - 4 vinterdäck (dubb) på plåtfälg. Är ok. 14" - 4 nästan nya R-däck Toyo Proxies R888 205/50/15 på kryssekerfälg. 15x7 - 4 sommardäck på kryssekerfälg, 15x7 Bilen är avställd och obesiktad. HC-värdet och handbromsen blev det nedslag på i somras. Bilen står strax söder om Växjö (utanför Uråsa). Rost finns bakom framdäcken, men den vänstra har jag hjälpligt stoppat och svetsat, den högra är det inte så mycket med. Lite rost finns i baljorna bak. Annars har jag stoppat ytrost vid skärmarna. Ungefär 20000 mil har bilen gått. Tanken är tät. (På förekommande fråga. :-) ) Jag har en ofin plasthuv också! Den behöver putsas på... Det ingår en racerstol med justerbart underrede. Fixa ordning motorn och få en mycket rolig banbil för en billig penning! Pris: bud. Jag värderar R-däck med fälgar och väghållningen till 10000 kr så det bör vara mer än det.
anders(snabel)kristnet.org Bilder:
Det är den högra:
|
|
|
|
|
![]() |
SÄLJES
S: BMW 318 is -90
|
1973 besök totalt |
