Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: m5e34 -91
2104 besök totalt
FoX
Eskilstuna
Här sen Nov 2005
Inlägg: 375


Trådstartare
S: m5e34 -91

M5e34 -91
3.6l
18 000 mil










båda bakdäcken är slitna.
Bilen är avställd, står i vinter vila.

pris: 55 000 bvsa
eller byte

jag behöver /kan tänkas behöva/ byter gärna mot
svarv, 4 hjuling atv, kall kap, tig svets, s50 motor mm kom med förslag

_________________
/Fredrik Strengbohm
0703252017
Bmw M3 -02
Bmw E30 Turbo -89
Citera
ronnie99t
Malmö
Här sen Aug 2003
Inlägg: 91



Porsche 944 n/a som är lite banpreppad kanske?

_________________
Ronnie Forsberg

Porsche 911T 1972
Citera
FoX
Eskilstuna
Här sen Nov 2005
Inlägg: 375


Trådstartare
Re:

Ronnie99t skrev:
Porsche 944 n/a som är lite banpreppad kanske?


jag vet inte vad en 944 är värd.. anledningen till att jag ska sälja bilen är att jag är i behov av pengar, inte en till bil. För att göra det enklare för köpare kan jag ta en billigare bil i byte + pengar

_________________
/Fredrik Strengbohm
0703252017
Bmw M3 -02
Bmw E30 Turbo -89
Citera
Kassler
Gotland
Här sen Aug 2005
Inlägg: 84



m5

Kan du inte skriva lite mer om bilen t.ex. hur länge du haft den , besiktning, fel m.m.

Jag har en Vw Golf GTI 16v-88 som är till salu den är i ett mkt bra skick samt lite väghållningsanpassad i övrigt orginal.

/Lars

_________________
Lars Johansson
Citera
Halvordsson
Long valley
Här sen Nov 2005
Inlägg: 719



Bra pris på M5:an tkr jag.

Vill ngn veta ngt om bilen så hör med killarna på http://www.e34m5.se/

De kan nosa upp precis allt om alla svenskreggade e34 M5...

Så att det inte finns några frågetecken om bilen alltså...

EDIT: De har redan vart framme och utrett denna bil http://www.e34m5.se/forum/topic.asp?rand=6411439&TOPIC_ID=2283

Man måste regga sig för att kunna läsa tråden men MKT bra för en ev köpare så han inte köper grisen i säcken

_________________
Alexander Halvordsson
Chevrolet BelAir 57 --> http://www.garaget.org/?car=366622
Citera
FoX
Eskilstuna
Här sen Nov 2005
Inlägg: 375


Trådstartare
Re:

bulldog skrev:
Bra pris på M5:an tkr jag.

Vill ngn veta ngt om bilen så hör med killarna på http://www.e34m5.se/

De kan nosa upp precis allt om alla svenskreggade e34 M5...

Så att det inte finns några frågetecken om bilen alltså...

EDIT: De har redan vart framme och utrett denna bil http://www.e34m5.se/forum/topic.asp?rand=6411439&TOPIC_ID=2283

Man måste regga sig för att kunna läsa tråden men MKT bra för en ev köpare så han inte köper grisen i säcken



jag hade inte en aning om att www.e34m5.se existera.. nu har jag reggat mig, ska bli intressant o se tråden.

_________________
/Fredrik Strengbohm
0703252017
Bmw M3 -02
Bmw E30 Turbo -89
Citera
SÄLJES
S: m5e34 -91
2104 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande