Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Slang till kolfiberinsug M3 E30
1526 besök totalt
konnem3
Kalmar
Här sen Feb 2005
Inlägg: 316


Trådstartare
K: Slang till kolfiberinsug M3 E30

Någon som vet vart man får tag på slang att ha mellan insuget och kollektorboxen?
Det är slangen på bilden.
Innerdiameter 120mm



_________________
Mattias Kornelius
Audi A6 Ultra -18
M3 E30 -88
323i med B230FT-86
9-3 1,9 Tid
Citera
M-S-R

Här sen Nov 2003
Inlägg: 733

Namndispens
Namndispens

Hejsan
Vet att slangbolaget i Växjö har sådan i 4" som en kompis köpte till sitt turbobygge.Så de har säkert större diameter med (120mm)
www.slangbolaget.se
Citera
M-S-R

Här sen Nov 2003
Inlägg: 733

Namndispens
Namndispens

Vill du inte åka till växjö för att hämta den så kan jag hämta den och skicka den till dig med bussgods,typ 100:- i frakt,men slangen va rätt dyr tror jag..typ 500spänn.
Så vill du att jag ska åka och köpa den och skicka den till dig så PM:a

edit:500kr för typ 50cm
Citera
Diket
Kalmar
Här sen Okt 2004
Inlägg: 654



dalhems har sånns i vissa dimensioner i varjefall.........

_________________
Mikael"Diket" Borggren

Kör:Saabsther ss7

Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355



[img][/img]
Köpte på hiflex,men bör ju finnas på tex hydroskand,inte dyr.

_________________
Fredrik Netzell
Citera
SÄLJES
K: Slang till kolfiberinsug M3 E30
1526 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande