| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Mobiltelefon, trådlöstelefon, rattnav mm
|
1715 besök totalt |
|
S: Mobiltelefon, trådlöstelefon, rattnav mm
Har massa grejor som jag inte använder! De finns i sthlm och kan skicka om ni köper flera av grejorna! JBL P62 6,5 framsystem med alukona. Lirar riktigt bra och inte mycket spelade Pris: 300kr
Samsung SGH-X640. Klockren liten mobil. Operatörslåst till telia. Knappt använd Pris: 300kr
ATI Radeon x1300 256mb grafikkort. Funkar klockrent med både DVI och VGA samt S-video utgång. Pris: 300kr
Rattnav till Fård Sierra, Escort mfl. oanvänt i kartong med Fård klistermärke mm. Pris 250kr
Bromsbelägg till Golf MK2 GTi 16v. Oanvända nya i kartong. Pris: 100kr
Siemens Gigaset C100. 2år gammal men använd kanske 3-5gng. Bra skick med laddare alla sladdar mm Pris: 200kr
Maptun turbotrycksmätare. Ny oanvänd med skyddsplasten kvar. Smoked modell. Pris: 200kr
Grejorna finns i Gröndal söder om sthlm Ring 0735 177 177! _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
ordentligt intresserad av rattnavet
kan ringa imorgon istället för att störa så här på kvällen _________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||
|
Re:
Du har pm!
Har också baklampor till BMW E23 7serien dvs. Har två uppsättningar. Bilder kan fixas om intresse finns! _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Jag har fått grejorna...och är nöjd. (förutom den hemska bilden
)
Har du fått pengarna ? _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
Re:
Yes kollade precis och fått cashen! Smidigt.
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re: S: Mobiltelefon, trådlöstelefon, rattnav mm
Jag har kopplat in mätaren...och den verkar funka som den ska. Men vad är den oranga kabeln till..? _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
Re: S: Mobiltelefon, trådlöstelefon, rattnav mm
Den är till belysning om jag inte missminner mig. Har tyvärr inte kvar manualen. Satte mig aldrig in i det där pga jag aldrig installerade den. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re: S: Mobiltelefon, trådlöstelefon, rattnav mm
Nej. Det är en svart och en röd. med - + på dom...så lyser själva mätartavlan. Någon annan som vet vad den oranga kabeln är till ? _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
Det är inte sån där för nattbelysning? Alltså att den kan växla ljusstyrka?
Hade en bilstereo men någon sån krånglig effekt, alltså lös den starkt när det var dagsljus och instrumentpanelen var släckt, när jag satte igång lyset i instrumentpanelen så tjuvade den lite styrström och sänkte ljuset för att det inte skulle blända. _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
|
Re:
Tror du har rätt där. Vet att sladdarna till en bilstereo jag hade förut hade denna funktion och den sladden var i samma färg. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Mobiltelefon, trådlöstelefon, rattnav mm
|
1715 besök totalt |

