Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Mobiltelefon, trådlöstelefon, rattnav mm
1715 besök totalt
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5750


Trådstartare
S: Mobiltelefon, trådlöstelefon, rattnav mm

Har massa grejor som jag inte använder! De finns i sthlm och kan skicka om ni köper flera av grejorna!

JBL P62 6,5 framsystem med alukona. Lirar riktigt bra och inte mycket spelade
Pris: 300kr


Samsung SGH-X640. Klockren liten mobil. Operatörslåst till telia. Knappt använd
Pris: 300kr


ATI Radeon x1300 256mb grafikkort. Funkar klockrent med både DVI och VGA samt S-video utgång.
Pris: 300kr


Rattnav till Fård Sierra, Escort mfl. oanvänt i kartong med Fård klistermärke mm.
Pris 250kr


Bromsbelägg till Golf MK2 GTi 16v. Oanvända nya i kartong.
Pris: 100kr


Siemens Gigaset C100. 2år gammal men använd kanske 3-5gng. Bra skick med laddare alla sladdar mm
Pris: 200kr


Maptun turbotrycksmätare. Ny oanvänd med skyddsplasten kvar. Smoked modell.
Pris: 200kr


Grejorna finns i Gröndal söder om sthlm

Ring 0735 177 177!

_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
zoddri
Umeå
Här sen Maj 2007
Inlägg: 5166



Jag kan ta bromsbeläggen om du har lust att posta dem till umeå?

_________________
//Jonas Ström
Meganekombi -17
Honda VFR1200F -10 (hoj)
Mellan två banåkabilar..
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Mobilen och mätaren är köpta

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
-Jonte-
Västerås
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1503



ordentligt intresserad av rattnavet
kan ringa imorgon istället för att störa så här på kvällen

_________________
Jonas Zetterman Västerås
Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5750


Trådstartare
Re:

Westeras skrev:
ordentligt intresserad av rattnavet
kan ringa imorgon istället för att störa så här på kvällen


Du har pm!

Har också baklampor till BMW E23 7serien dvs. Har två uppsättningar. Bilder kan fixas om intresse finns!

_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5750


Trådstartare
mobiltelefon, grafikkort samt mätaren sålda!

_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5750


Trådstartare
Detta finns kvar!

* Bromsbelägg
* Trådlöstelefon
* Rattnav
* Högtalare

_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Jag har fått grejorna...och är nöjd. (förutom den hemska bilden )
Har du fått pengarna ?

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5750


Trådstartare
Re:

ButterflyRacing skrev:
Jag har fått grejorna...och är nöjd. (förutom den hemska bilden )
Har du fått pengarna ?


Yes kollade precis och fått cashen! Smidigt.

_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5750


Trådstartare
Rattnavet sålt!

Finns kvar:

* Bromsbeläggen
* Trådlösa telefonen

_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Re: S: Mobiltelefon, trådlöstelefon, rattnav mm

robber skrev:






Jag har kopplat in mätaren...och den verkar funka som den ska.

Men vad är den oranga kabeln till..?

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5750


Trådstartare
Re: S: Mobiltelefon, trådlöstelefon, rattnav mm

ButterflyRacing skrev:
robber skrev:






Jag har kopplat in mätaren...och den verkar funka som den ska.

Men vad är den oranga kabeln till..?


Den är till belysning om jag inte missminner mig. Har tyvärr inte kvar manualen. Satte mig aldrig in i det där pga jag aldrig installerade den.

_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Re: S: Mobiltelefon, trådlöstelefon, rattnav mm

robber skrev:

Den är till belysning om jag inte missminner mig.


Nej. Det är en svart och en röd. med - + på dom...så lyser själva mätartavlan.

Någon annan som vet vad den oranga kabeln är till ?

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Eric Josefsson
Skänninge
Här sen Maj 2003
Inlägg: 4208



Det är inte sån där för nattbelysning? Alltså att den kan växla ljusstyrka?

Hade en bilstereo men någon sån krånglig effekt, alltså lös den starkt när det var dagsljus och instrumentpanelen var släckt, när jag satte igång lyset i instrumentpanelen så tjuvade den lite styrström och sänkte ljuset för att det inte skulle blända.

_________________
Brukshäcksarsenalen:
Citroën Xsara Picasso 1,8 -05
Opel Vectra 1,8 -09
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5750


Trådstartare
Re:

Eric Josefsson skrev:
Det är inte sån där för nattbelysning? Alltså att den kan växla ljusstyrka?

Hade en bilstereo men någon sån krånglig effekt, alltså lös den starkt när det var dagsljus och instrumentpanelen var släckt, när jag satte igång lyset i instrumentpanelen så tjuvade den lite styrström och sänkte ljuset för att det inte skulle blända.


Tror du har rätt där. Vet att sladdarna till en bilstereo jag hade förut hade denna funktion och den sladden var i samma färg.

_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
SÄLJES
S: Mobiltelefon, trådlöstelefon, rattnav mm
1715 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande