Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: 17" eller 18" till E30
625 besök totalt
snidarn82
Halmstad
Här sen Feb 2007
Inlägg: 19


Trådstartare
K: 17" eller 18" till E30

Tjena!

Har du en uppsättning 17" el 18" liggande med eller utan däck, hör av dig snarast.

Mvh Mattias

_________________
Mattias Ekenberg
Citera
Magnus81
Göteborg
Här sen Jun 2005
Inlägg: 266



Jag har en uppsättning 17" till E30 4x100.
Bra däck på...

Spacers behövs men jag har några liggandes.. har dock för mig att en av spacersen var skadad i gängorna.

Pris 6000 eller bud?

http://www.blocket.se/vi/15146834.htm?ca=15_s

/Magnus

_________________
Magnus Lundberg
NS 8.33.5 BTG (utan tak)
Citera
Klas Eriksson
Göteborg/Mullsjö
Här sen Aug 2006
Inlägg: 234



18" 4x100 med fina däck:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=44191

Kan som sagt tänka mig att gå ned något i pris.

Edit: Såg nu att du är samme kille som jag mejlade precis...

_________________
Klas Eriksson
Alfa Romeo 75 2.5 -87, BMW 318is -90, BMW 318i(s) Touring -93 mm
Citera
snidarn82
Halmstad
Här sen Feb 2007
Inlägg: 19


Trådstartare
Har köpt en uppsättning 18", men tack för erbjudanden

_________________
Mattias Ekenberg
Citera
SÄLJES
K: 17" eller 18" till E30
625 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande