Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
908 besök totalt |
Porsche rs 3.8...
Tänkte höra om alla rs 3.8 vingar till Porsche 911 (964) är gjorda i kolfiber? Nån som vet..?...kanske oxå nån som vet lite priser på dessa....? Även om nån har några bra Porsche 911 länkar på lager.. Häls Peppe. _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||
Re: Porsche rs 3.8...
Hej,menar du orginal eller eftermarknads grejor?jag vet en som gjuter dom i helsingborg,tror han heter börje kristensen,både anders levin racing i kungsör och tony andersson(ta-sportvagn) i bjärnum handlar av honom. Även min vinge kommer från honom,tror han kör glasfiber med kolfiber förstärkningar(ser ut som det). Priset är ca 12000 har jag för mej.. mvh jens _________________ jens pettersson |
||||
Re: Porsche rs 3.8...
Stämmer bra, han har 042-206656. _________________ Pär Hylander |
||||
oki..
Vi undrade mest vad det är för sorts vinge som sitter på min brors nyinköpta 911. om man öppnar motorhuven..(heter det så när motorn sitter bak...?) och kikar upp så är hela insidan av vingen täckt av kolfiber. Hur var det föressten orginal? Hursomhelst....rs 3.8 vingen passar jäkligt bra på 911:an.. Häls Peppe. _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
908 besök totalt |