Har en sportdämpare liggandes som är totalt
45cm lång och 15cm i diam.
2,3" in och 4" ut.
Ljudämparen har slagna väggar och ska ge en "virvlande" effekt på avgaserna!
Säljes med steg muff upp till 3"
Endast körd max några mil!!
Nypris 1795:-
500kr och du står för frakten!
_________________ Oskar Nilsson
Daimler_oN
Här sen Apr 2007
Inlägg: 30
Trådstartare
27 Feb 2008 14:33
Ingen intresserad??
_________________ Oskar Nilsson
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752
27 Feb 2008 17:27
Re:
Daimler_ON skrev:
Ingen intresserad??
LÄS Reglerna.
Bara EN uppning /Veckan
_________________ /Jimmy Andersson
_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
Fnatte
Stockholm
Här sen Jun 2004
Inlägg: 517
06 Mar 2008 10:47
Var finns dämparen?
Jag är intresserad, men har inte ekonomi för det än, kanske nästa löning.
_________________ l Namn: Ludvig Adlercreutz l Typ: Kolbaserad l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 l