Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Nya 6Kg fälgar med nya Toyo R888 *SÅLDA*
3328 besök totalt
folkswagers
Stockholm
Här sen Jul 2006
Inlägg: 162


Trådstartare
S: Nya 6Kg fälgar med nya Toyo R888 *SÅLDA*

Team Dynamics Motorsport Prorace 1.2
15"
7" breda
Bultdelning 108x4
ET45
6,1Kg/fälg
Centrumhål just nu 63,3mm med ring (71 utan tror jag)



Toyo R888 sitter på i dim 195x50x15

Både däck och fälg är endast testkörda 1 gång.
Pris inkl. muttrar, centrumringar, kåpor m.m. = 8000:- eller bud!

Maila -> tisu001@hotmail.com vid intresse!
Citera
Barbapappa
Mölndal
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1837



Säljer du däcken löst så kan du ha en spekulant här.

_________________
Peter Karlsson
Citera
folkswagers
Stockholm
Här sen Jul 2006
Inlägg: 162


Trådstartare
Re:

Barbapappa skrev:
Säljer du däcken löst så kan du ha en spekulant här.


Hela hjul som gäller..
Citera
folkswagers
Stockholm
Här sen Jul 2006
Inlägg: 162


Trådstartare
Bud?
Citera
folkswagers
Stockholm
Här sen Jul 2006
Inlägg: 162


Trådstartare
Ingen som vill ha nya lättviktare klara till våren med nya gummin?
Citera
John S
Stockholm
Här sen Maj 2006
Inlägg: 15



Re: S: Nya 6Kg fälgar med nya Toyo R888

tisu001 skrev:
Team Dynamics Motorsport Prorace 1.2
15"
7" breda
Bultdelning 108x4
ET45
6,1Kg/fälg
Centrumhål just nu 63,3mm med ring (71 utan tror jag)



Toyo R888 sitter på i dim 195x50x15

Både däck och fälg är endast testkörda 1 gång.
Pris inkl. muttrar, centrumringar, kåpor m.m. = 8000:- eller bud!

Maila -> tisu001@hotmail.com vid intresse!


Ett bud kommer på 6000kr

_________________
John Svensson
Citera
folkswagers
Stockholm
Här sen Jul 2006
Inlägg: 162


Trådstartare
John, Noterar 6'

Ingen som bjuder högre? Snart är våren här :-)
Citera
folkswagers
Stockholm
Här sen Jul 2006
Inlägg: 162


Trådstartare
Hörde jag 7000?
Citera
folkswagers
Stockholm
Här sen Jul 2006
Inlägg: 162


Trådstartare
7000 är bjudet av två olika filurer, men inga pengar har dykt upp på bordet än så hjulen är till salu än..
Citera
Mattias B

Här sen Jul 2004
Inlägg: 239



Passar dom på en 106 Rallye?
Har inte Ford o Peugeot samma
bultdelning

_________________
Mattias Bengtsson
911 -78
Lådbil
Citera
Svante
Åstorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 3536



Re:

Mattias B skrev:
Passar dom på en 106 Rallye?
Har inte Ford o Peugeot samma
bultdelning


Vissa modeller har väl det, inte alltid samma inpressning peugeot ET22, ford ET35 (& ET22)
Rätta mig om jag har fel...

_________________
Svante Hoberg

No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!!
Citera
folkswagers
Stockholm
Här sen Jul 2006
Inlägg: 162


Trådstartare
Nu vill inte jag låta spydig men.. all info om hjulen står väl däruppe, bara mäta pagåtten!
Citera
folkswagers
Stockholm
Här sen Jul 2006
Inlägg: 162


Trådstartare
*SÅLDA*
Citera
SÄLJES
S: Nya 6Kg fälgar med nya Toyo R888 *SÅLDA*
3328 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande