| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 528 E39 98a [Såld]
|
1739 besök totalt |
|
En kompis till mig säljer sin fina BMW, den är inte mintcondition men är i väldigt bra skick.
|
||
|
|
||
|
Lite knapphändigt med info....
Automat eller vadå? Avtagbart drag? Skinninredning? Färg på inredningen? Vilken ljudanläggning , hifi eller std? Alufälgar till sommarhjulen? Rost eller andra skador ? |
||
|
Jag tror att Torbjörn har skrivit upp de bristerna han känner till redan. Vilken stereo det är har jag ingen aning om, jag föreslår att du ringer honom och hör, han är en trevlig kille att prata med och då blir det ju raka besked
|
||
|
Re:
Torbjörn här: Manuell, fast drag övrigt: 252 Calypsoröd D3AT Antrazit Velour klädsel 302 Larm m fjärrkontroll 320 Utan modelbeteckning 465 Fällbara säten 494 Värmesits fram 500 Strålkastarspolare 510 Ljusjustering 534 Klimatanläggning 2 (flerzoners) 710 M ratt läer 842 Kaltlandutförande 896 Halvljusautomatik "Business stereo" enligt bruksanvisningen för den samma, går att koppla växlare till. Luftkontidiioneringen fungerar, 16 tum alufälg för sommardäck. M emblem på ratt och växelspak kanske är en ledtråd. Kom och titta innan den åker upp på blocket (lägger upp den i morgon). Mvh Torbjörn _________________ Torbjörn Linderson |
||
![]() |
SÄLJES
|
1739 besök totalt |