Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Ford Fiesta XR2 1988
3935 besök totalt
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688


Trådstartare
S: Ford Fiesta XR2 1988

oskruvad bil i hyfsat skick.
Mycket fin inuti.

Taklucka
Cd-spelare

1,6l CVH-motor, 80hk.

Nybes UA

3 ägare sen ny. En kvinna i Göteborg ägde bilen 1993 till 2007.

Lite rost finns såklart men bilen är fin överlag och frisk undertill.

Finns inte många XR2 kvar i vettigt skick, perfekt för nästa träffpunkt 80

Pris: 10.000kr


_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688


Trådstartare
Upp

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Usch, varför måste du lägga in sådana här annonser?
Jag blir ju så köpsugen...

Nu måste jag fundera!

_________________
Håkan Persson
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688


Trådstartare
Re:

old blue oval skrev:
Usch, varför måste du lägga in sådana här annonser?
Jag blir ju så köpsugen...

Nu måste jag fundera!


Priset kan ev diskuteras nån krona om nån entusiast köper den så den kommer i goda händer thumbs up

Meningen var att jag skulle renovera den totalt men jag hinner inte just nu.

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Jo, de där med renovering/projekt känner jag till.
Intresserad av byten?

_________________
Håkan Persson
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688


Trådstartare
Re:

old blue oval skrev:
Jo, de där med renovering/projekt känner jag till.
Intresserad av byten?


Eventuellt. Vad har du?

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Du har pm..

_________________
Håkan Persson
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688


Trådstartare
Upp!

Nybes igår ua.
Bilen har efter koll med Bilprovningen troligen gått 15.500mil och inte 5500 som det står längre upp

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688


Trådstartare
Upp!

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
Morrre
Helsingborg
Här sen Maj 2006
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Tjena, har du bilen kvar? Isf var finns rost? Skulle gärna se några fler bilder om du har
/Morgan

_________________
Morgan
Axberg
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688


Trådstartare
Bilen finns kvar.

Det finns lite rost vid de bakre skärmbreddarna och längst fram under ena framlyset. Men överlag är den fin.

Ska se om jag har några fler bilder hemma på datorn. I så fall lägger jag upp dem här senare.

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688


Trådstartare







_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688


Trådstartare
Nytt pris!

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
SÄLJES
S: Ford Fiesta XR2 1988
3935 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande