Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Opel delar, reservdelsbil, breddade fälgar, mm.
1 besök senaste veckan (1883 totalt)
N.Monroe
Motala/Östergötland
Här sen Jul 2005
Inlägg: 39


Trådstartare
S: Opel delar, reservdelsbil, breddade fälgar, mm.

Delar säljes!

Manta B:
Recaro inredning röd/svart i fint skick. Komplett med fästen. (Stolar + baksäte) 1500:- SÅLT
Manta tank. (Varit monterad i Ascona A rallybil) 200:- SÅLD
2,2 CIH topp, okänt skick. 100:- (Hämtpris) SÅLD
+ andra motordelar CIH. OBS! inget trim. SÅLT

Ascona A delar:
Framvagn. 500:- SÅLD
4-vxl låda. 200:- SÅLD
Baklysen. SÅLDA
Extraljus (i nyskick) på båge byggd för Ascona A. 400:-
+ mer smågrejer. SÅLD/SÅLT

Kadett C:
Framskärm vänster (ny) -74-77 400:- SÅLD
Framskärm höger (ny) -74-77 400:- SÅLD
Framskärm höger (skitfin) -74-77 300:- SÅLD
Reservdelsbil 1: Kadett C, automat -78. SÅLD
Reservdelsbil 2: Kadett C, utan motor -78. SÅLD

Övrigt:
4st. fina vinterdäck 13" 500:-
4st. ATS fälgar 13" bultdelning 4/100 600:-
X-antal vanliga plåtfälgar "kryssfälgar" 13" 4/100 BILLIGT! SÅLDA
2st sprillans nya framlysen till vw polo, runda, ser balla ut på Kadett C. 100:-/st.
4st. Breddade BMW plåtisar, 7,5x13, 4/100. Blästrade och lackade. Inget skevt skit, gått på bana.
Det sitter NYA Kumho 215/50/13 på nu efter blästring och lackering. 4000:- SÅLDA
Nya skärmbreddare i glasfiber till Ford MK2, skitsnyggt på Kadett C. 1200:- SÅLDA
Pripps drickakyl/ölkyl, perfekt i garaget. 700:-

Har mer grejer, kommer inte på allt nu. Uppdaterar tråden när prylar säljs osv.
Bilder finns och ordnas efter förfrågan.

observera att detta är riktpriser.

Bra bud och snabba affärer gäller. Vill inte bara ha brevvänner och sms kompisar.
Kan ev. skicka grejer med bussgods. I så fall står du givetvis för frakten.
Delarna finns i Motala/Östergötland.


Ev. byten kan vara av intresse, vad har du? (Behöver inte bara vara bilar/bilrelaterat)

/Nicklas 076-238 95 69 eller nicklasdjerf@hotmail.com

_________________
Nicklas Djerf
Citera
ante08
Kungsängen
Här sen Jun 2008
Inlägg: 3

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Tja, tänkte på framvagnen till ascona a:n. är det hela framvagnen eller? och priset?

_________________
Andreas Gyse
Citera
Barbapappa
Mölndal
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1837



Bredd på ATS 13" hjulen?

_________________
Peter Karlsson
Citera
N.Monroe
Motala/Östergötland
Här sen Jul 2005
Inlägg: 39


Trådstartare
Re:

Barbapappa skrev:
Bredd på ATS 13" hjulen?


Hejsan!
Ja du, originalare är det ju, 5,5? 6? 6,5 tum? (Har dem inte liggandes här).
Kan kolla upp det om du fortfarande är intresserad.

_________________
Nicklas Djerf
Citera
RetroSpec
Valla
Här sen Sep 2008
Inlägg: 85



Är intresserad av ATS-fälgarna. Skick? Är det ATS-classic? Bild?

_________________
Roine Sevelin
Citera
SÄLJES
S: Opel delar, reservdelsbil, breddade fälgar, mm.
1 besök senaste veckan (1883 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande