| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Div garagerens Porsche, Audi , mm delar
|
809 besök totalt |
|
Håller fortfarande på med min garagerensning, här kommer lite uppdatering. 4 st Cup2 fälgar "original" med bra vinterdäck monterade, perfekta fälgar för den som inte vill repa sina snyggingar vid te x banträffar eller på vintern, 2 st är lite repade men dom andra fina. : 5000.- 4 st ATS racefälgar "GT Racing - Blank svarta" enbart monterade på bil aldrig körda med, dessa fälgar är mycket svåra att få tag på SVARTA! Centrumbult. Bultdelning i hubben 108/6-12 , 11,0 x 18" runt om, lätta att smalna av om man vill ha lite smalare framfälg: OBS 13500.- 2 st rasade BB HKS turbos, har varit monterade på min Skyline och lagerrasade går att fixa men jag behöver inte aggregaten: 1500.- för båda 1 st Navi/tv 16:9 enhet till Audi (B7) passar nog i dom flesta nyare Audi tror jag, komplett med cd charger, Tv enhet har oxå alla kontaktstycken för lätt inkoppling och kopplingsshema. : 8800.- som ny 1 st KKK 26/6 turbo i bra skick begagnad: 2700.- 1 st KTM 450 cross -05 "Steve Ramon race edition" i mycket fint skick, aldrig racekörd perfekt att bygga om till bad ass S-motard, fruktansvärt motorstark, Accra titansystem, full race tech. Finns oxå kläder storlek L-XL hjälmar & stövlar storlek 43 : OBS 32 000.- (extra tillkommer vid köp av kläder) 1 st Porsche 964 ABS enhet med ett väldigt ovanligt nummer för fullrace, denna styrenhet kommer från Walter Röhrls gamla 965 Nürnbergring racer, har själv inte kört med den men vet att den fungerar perfekt detta är samma som på 964 RSR : 5000.- Kommer fylla på listan senare idag. Jonas 0735-563100 Mail. ted.diesel@gmail.com _________________ Jonas Larsson Porsche rules in the summertime! |
|
Hejsan!
Vad är det för ET och dim på fälgarna? 4 st Cup2 fälgar "original" med bra vinterdäck monterade, perfekta fälgar för den som inte vill repa sina snyggingar vid te x banträffar eller på vintern, 2 st är lite repade men dom andra fina. : 5000.- _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
![]() |
SÄLJES
|
809 besök totalt |