| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: 56K-telefonmodem
|
1188 besök totalt |
|
K: 56K-telefonmodem
Är i samband med flytt i tillfälligt behov av ett gammalt "hederligt" telefonmodem. Antingen externt med USB, eller PCI. Köpes eller lånas/hyres. Behov 4-6veckor enl. tele2 "support".
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
|
Re:
För ny dator för serieport.
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
|
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
|
Re:
350:- med frakt.
Nåväl, jag har fått ett erbjudande om modem i Linköping,
om inte det passar så fick jag tips om PCI-modem säljs för 99:- på Jula. Det är ändå en överkomlig slant, och så slipper vi skicka en massa saker över hela landet. Men jag tackar för alla fina erbjudanden.
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
![]() |
SÄLJES
K: 56K-telefonmodem
|
1188 besök totalt |

