Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 17*8" RH
1600 besök totalt
Bizzy
Beddingestrand
Här sen Jun 2007
Inlägg: 22


Trådstartare
S: 17*8" RH

Har 4 st 17*8 RH Fusk split med 245-40-17 (7 mm kvar ca)
bultcirkel 5-112 et 60.
Bild finns på blocket

http://www.blocket.se/vi/15403635.htm?ca=23_14_s

Finns i: Trelleborg

Björn Larsson
0708-455604

_________________
Björn Gislander
Citera
Johan99
Hovmantorp
Här sen Aug 2003
Inlägg: 92



Inte intresserad av dina hjul men är du säker på att de är fusk split? Tror nämligen att de är 2 delade split fälgar

Tror att det är RH ZW1 du har. Tror du det kan stämma? Bilden på Blocket är ju lite dålig så det är svårt att se exakt.


_________________
/Johan Farnestam

Escort Cosworth
Citera
Bizzy
Beddingestrand
Här sen Jun 2007
Inlägg: 22


Trådstartare
Kan vara så???

Har inte hittat fälgarna någonstans på nätet så jag har utgått ifrån vad andra sagt om fälgarna.
Har om jag ska vara ärlig inte ens kollat om det är riktiga splittisar
Ska ta någon bättre bild.
Har du något tips om vem som säljer dessa fälgar?

_________________
Björn Gislander
Citera
Johan99
Hovmantorp
Här sen Aug 2003
Inlägg: 92



Vet ingen i Sverige som säljer men finns en del i utlandet. Här kommer några länkar:

http://www.dubmeister.co.uk/wheelinfo.php?make=RH&style=ZW1%20Cup

http://www.wheelmachine2000.de/felgen/RH/rhzw1cupa5shp/

RHs hemsida:

www.rh-alurad.de

_________________
/Johan Farnestam

Escort Cosworth
Citera
Bizzy
Beddingestrand
Här sen Jun 2007
Inlägg: 22


Trådstartare
Tackar tackar

Sjukt dyra att handla nya.....
Kanske ska höja priset lite på dom

_________________
Björn Gislander
Citera
airs
Kopparberg
Här sen Sep 2007
Inlägg: 101



Nå fakesplit är det nog inte, utan 2-delat som sagts här.. Köper du breddade fälgbanor till alla (cirka 4k) så kommer det vara ett par riktigt feta fälgar

_________________
Jens Almerstedt
Citera
Bizzy
Beddingestrand
Här sen Jun 2007
Inlägg: 22


Trådstartare
Mmmmm dom är ju redan 8 tum breda.
Får jag inte sålt dom åker dom nog på alfan istället.
an inte ha dom kvar på min turbo lastbil , ökade med 3 dl milen när jag slängde på dom.

_________________
Björn Gislander
Citera
SÄLJES
S: 17*8" RH
1600 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande