Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW 323i -84 SÅLD!
794 besök totalt
ekish
Västerås
Här sen Maj 2007
Inlägg: 203


Trådstartare
S: BMW 323i -84 SÅLD!

Nu har det tyvärr blivit dags att sälja bort beemern pga att jag inte kommer ha råd att bygga på två bilar och Hondan prioriteras högst. Bilen går bra i motor och låda, det enda minuset som finns rent mekaniskt är att diffen har börjat tjacka, bilen går fortfarande att köra men den bör bytas inom kort.

Bilen var från början tänkt som ett litet projekt men det har nu visat sig att den måste säljas för att stabilisera ekonomin.
Bilen är från -84, den är skattat och besiktad till mars.
Det sitter ett 3" rör på nu med Simoni dämpare och en 5" slutdämpare.
Inredningen har sett sina bättre dagar, den är rollad mattsvart precis som E30's ska vara enligt mig...

Bilen har gått 17700+ mil, det sitter en strobe i (bakom så klart) fronten för den som tycker såna är roliga samt neon under framdörrarna...säkert någon som gillar det också...

Är det något mer som ni undrar så fråga gärna, vill som sagt få den såld så fort som möjligt då den förtjänar en förare



Pris: 5000kr
Bilen finns utanför Västerås...





_________________
Andreas Ekström
Citera
ekish
Västerås
Här sen Maj 2007
Inlägg: 203


Trådstartare
SÅLD!

_________________
Andreas Ekström
Citera
SÄLJES
S: BMW 323i -84 SÅLD!
794 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande