| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: RedDot "race" belägg Nissan 200, Impreza TURBO & 3000GT
|
641 besök totalt |
|
S: RedDot "race" belägg Nissan 200, Impreza Turb
Jag har en uppsättning Red Dot XF 4121 kevlar baserade race bromsbelägg som passar följande bilar fram: Mitsubishi 3000 V6 GT (GTo) Z16A 92-> Nissan 200 2,0 Turbo S14 94-> Nissan 300 Twin Turbo 91-> Subaru Impreza Turbo 99-00 Subaru Impreza Turbo WRX 00-> Jag köpte dem till min 3000GT men de blev aldrig monterade innan jag sålde bilen. Köpta av PEAN Sewden, applikationslista HÄR (.zip fil) Citat från RED DOT Racing's hemsida: "XF Compound - Competition Pads Designed primarily for very high powered road going cars and for light competition use. This Kevlar based pad is stable over a wide range of temperatures working well from cold up to 950C." Pris: 800kr eller bud via pm eller mail _________________ Johan Berglund Mercedes SLK 55 AMG Porsche 944 N/A banbil Peugeot 205 Mi16 leksak |
||
|
Re:
Ja, jag hade en 3000GT VR4 (Twin Turbo 4wd) som jag köpte dem till, men den var USA byggd, de som är byggda i Japan har andra belägg, kolla om du har Z16A i chassi nummret. Annars kan jag bara hänvisa till RedDot's hemsida eller PEAN's applikationslista, jag monterade dem aldrig men måtten och utseendet stämde med bromsbeläggen på min bil iaf. _________________ Johan Berglund Mercedes SLK 55 AMG Porsche 944 N/A banbil Peugeot 205 Mi16 leksak |
||
![]() |
SÄLJES
S: RedDot "race" belägg Nissan 200, Impreza TURBO & 3000GT
|
641 besök totalt |