Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Opel Speedster 2.0 TURBO
952 besök totalt
dizzy
Norrland
Här sen Maj 2004
Inlägg: 3

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
S: Opel Speedster 2.0 TURBO

Hej

Jag ska sälja min Speedster Turbo för att skaffa MC istället.

Bilen ligger utlaggd på blocket om ni vill kolla bilder.
Pris kan alltid diskuteras

kort om vad som är fixat på bilen:
Hel-Alu kylare
Nytt Expantionskärl
Hardtop från badster.se (samma modell & bra passform som bastard bilen)
Hardtopen är lackad i bilens färg (silver metalic)
Toyo R888 däck på 16" fälg (195 fram & 225 bak)

Har ni frågor pm:a, maila el ring 0730-216551

_________________
Morgan Fahlberg
Citera
SÄLJES
S: Opel Speedster 2.0 TURBO
952 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande