Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Suzuki rgv 250 Tyga performance
3566 besök totalt
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
S: Suzuki rgv 250 Tyga performance

Rgv 250 1993 ca 1000 mil,komplett kåpsett från tyga performance.Arrows pipor med nybyggda kolfiberdämpare,öhlins bakfjädring,Komplett med alla org delar som kåpor (skrapade på ena sidan)avgas mm.Ej helt ihopsatt utan de behövs en bakram som inte fanns i lager när jag köpte kåporna,men enkel att gör själv.Har även ett komplett lucky strike kit till hojjen som skickas med vid snabb affär.ring för mer info.
Pris:23000:- Finns i Linköping.0736 76 61 64/Fredrik


[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]

_________________
Fredrik Netzell
Citera
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404



.

Undrar lite hur många hk det är? och hur mycket den väger?

_________________
Jimmy Carlsson
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
Re: .

02 skrev:
Undrar lite hur många hk det är? och hur mycket den väger?

139Kg org,lättare med tyga kittet,62hk org,70+ med arrows och uppkittade förgasare.grymmt kul med tvåtakt.

_________________
Fredrik Netzell
Citera
OFFkeFF
Ekerö
Här sen Jul 2006
Inlägg: 1497



Fredde W har väl putsat lite på den där med? Känner igen den från garaget

_________________
Filip Åhrberg
-----------------
Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v
Citera
Kristian Somogyi
Da Nang
Här sen Okt 2004
Inlägg: 3487



Re:

OFFkeFF skrev:
Fredde W har väl putsat lite på den där med? Känner igen den från garaget


Fredde W = Fredrik watz?

_________________
Kristian Somogyi
www.sportvagnskonsult.com
www.svkcustoms.com
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
Re:

OFFkeFF skrev:
Fredde W har väl putsat lite på den där med? Känner igen den från garaget

HAha japp lite fabrikation har han gjort på den i väntan på att jag ska ta tag i de :)såg dammig ut igår

_________________
Fredrik Netzell
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
Re:

Krille_hlm skrev:
OFFkeFF skrev:
Fredde W har väl putsat lite på den där med? Känner igen den från garaget


Fredde W = Fredrik watz?

Stämmer.

_________________
Fredrik Netzell
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
70hk, 2-takt och ca 135 kg=extremt kul leksak.

_________________
Fredrik Netzell
Citera
max
Kristianstad
Här sen Apr 2003
Inlägg: 1168



Jag förmodar att den inte går att gatregga, eller?

_________________
Max Carlsson

Lotus Europa S2 -68
BTG: 8.26 (Porsche 944 S2)
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
Re:

Max skrev:
Jag förmodar att den inte går att gatregga, eller?

Är gatreggad,bara att besikta.Sitter ljus i tyga kåporna med och org finns ju allt kvar i med.

_________________
Fredrik Netzell
Citera
max
Kristianstad
Här sen Apr 2003
Inlägg: 1168



Re:

Extreme skrev:
Max skrev:
Jag förmodar att den inte går att gatregga, eller?

Är gatreggad,bara att besikta.Sitter ljus i tyga kåporna med och org finns ju allt kvar i med.

Aha. Synd att jag redan har för mycket leksaker...

_________________
Max Carlsson

Lotus Europa S2 -68
BTG: 8.26 (Porsche 944 S2)
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
BVSA!!! need to go.

_________________
Fredrik Netzell
Citera
Kraniel
Värmdö
Här sen Dec 2002
Inlägg: 7277

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Citera
SÄLJES
S: Suzuki rgv 250 Tyga performance
3566 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande