| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Säljes: Rensing! e28, e30m m10 m.m.
|
1675 besök totalt |
|
Säljes: Rensing! e28, e30m m10 m.m.
Rensar upp lite på lagret och har endel saker att sälja. maila eller ring för mer info eller bilder på specifik del. m10 motor hel eller i delar, fungerar jag har kört den själv går bra. 1.8L med k-jetronic. m10 växellåda m10 topplock m10 generator 80A m10 styrbox -84 e28 Grill vänster och höger Gälar (mitten) 2 st kromade ratt från en 82:a bra skick navkapslar bmw orginal 14" framsäte förare lite hål (blått) framsäte passagerare lite hål (blått) baksäte komplett med nackstöd, litet hål på sitsen (blått) bärarmsbalk 528 -82 bärarmar 528 -82 drivknutar 528 -82 blinkersglas orginal, 2 par bromsok bak h+v, 528 -84 bromsskivor h+v, bak, 528 -82 orginal domkraft framlyse med hållare komplett h+v (höger saknar halvljus) slutväxel, bakaxel, ej diffad 3.47 utv, 528 -82 m- sido kjolar utan luckor (vita) fjäderbenstallrikar bak, övre, h+v halvljus + dimljuspak med hållare förpump 528 -82 luftburk 528 -82 spolarvätskebehållare +båda locken klocka med panel tändspole 528 -82 2st mittkonsol, en med sätesvärmarknapp, en utan knappar. (svarta) stereopanel (svart) blinkershållare, insats vänster askkoppshållare (svart) styrstång galler till fläktutblåset på intrumentbrädan baklyse, 2 vänster, hela en höger med trasigt blinkersglas, (kromade) bromsskivor ventilerade, fram 528 -82 bromsskivor bak ej vetilerade , 528 -82 E30 framlyse höger komplett utom hellyse bromsok h + v, till ej ventilerade skivor 318 -84 kylare, 318 -84 (lite röda färgstänk sedan lackering av bilen) handbromsdamask (svart) tändspole 318 -84 Har massa annat som jag säkert glömt skriva men det är ju bara höra av dig. Allt utom motor kan skickas. Bilder på motorn : http://archive9.pixbox.se/arkivet/sy http://archive11.pixbox.se/arkivet/s _________________ Henrik Jakobsson BMW 520i -84 BMW 320i touring -89 BMW 318i -84 Saab 900 s TURBO -90 |
|
Välj "ändra" och så har du en liten länk som säger LADDA UPP BILDER, välj där "min bil och byggbilder" eller vad det står, lämpligtvis.
Sen browsar du dig fram till ditt bildkartotek. Läs noga när du skall ladda upp så blir det enkelt. För att inte folk som skall betrakta dessa upplagda alster, skall få krupp så är det på sin plats att dra ner bildsizen till 800x600. om man inte har alla de här svinfeta fotohanteringsprogrammen att vältra sig i, kan Ms paint användas med fördel. _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
![]() |
SÄLJES
Säljes: Rensing! e28, e30m m10 m.m.
|
1675 besök totalt |

