Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 1 besök senaste veckan (18211 totalt) |
P.Ps böcker var verkligen fantastiska! men till det priset så borde dom vara det också..
![]() ![]() Själv teckade jag ett år på RCE men dom har inte dragit några stålar än.. får väl se hur det går med det.. Den lilla nätta bilen tror jag kan få bli en "gissa bilen".. ![]() Jag vet vad det är men det var mest för att den mörka av de två hade emblemen kvar på aktern. _________________ /Anton Lillsund |
||||
Re:
Navstyrning. Verkar vara en lätt modifierad Bimota Tesi. Idén (som funnit länge) för att bli av med de traditionella gaffelbenen där dämparna jobbar minst sagt ogynnsamt under inbromsning har inte riktigt slagit. Branchen är konservativ och prestandavinsterna inte tillräckligt stora? Så här funkar det http://www.dinamoto.it/UNIVERSITA/DI ![]() PS. tackar för trevliga mässbilder! _________________ Johan Lekås |
||||
Re:
Sökte lite, det är med all säkerhet Jackie Stewart's BRM 261, dock inte boxer-8 utan V8 på 1.5 - 2.1 liter wikipedia Ett jättestort tack till alla er som jobbar så för att vi ska få se era bilder, från en som hoppade över mässan detta året...... ![]() _________________ ![]() /LOLA-Christian |
||||
Re:
Skulle hemskt gärna göra det, men nu är det familje-prioritering som gäller (=Thailand). Jag har för övrigt hört att de som har varit på motorsportmässan i Köln har uppskattat den mer än Birmingham, delas denna uppfattning av fler? _________________ ![]() /LOLA-Christian |
||||
Re:
Jag var på den i Köln i höstas, men måste säga att jag var måttligt imponerad. Den är enbart för professionella och motsvarar ungefär engineeringdelen på Autosport. Men söker man just professionella racingkunder kan det vara en vettig idé att ställa ut där. Dock, den var väldigt liten och fyllde knappt en ganska liten mässhall. |
||||
Är det någon i gänget som kommer ihåg vad Bham pallasa var för något? Jag har tydligen spenderat £ 37,50 där, men kan inte minnas att jag nyttjade kontokortet på någon retaurang eller för den delen något annat ställe (utom bokhandlarna och för tidningsprenumeration).
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Va inte det indie krogen brevid ossie bar? Borde man inte köra någon liknande resa nästa år fast man åker till sema ist? ![]() _________________ Rejsas egna TOYBOY Christian Ek M3 E46 SMGII Carbonsvart Hellre avåkt än frånåkt! |
||||
Tror den hette något annat, men minnet är ju rätt dunkelt ifrån vissa tidpunkter.
Vart kör man SEMA? Las Vegas? Flyger Ryan dit? Vill man flyga snikflyg till staterna? Vart är Kristians bilder? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
oj oj många frågor :P Yes Las vegas. Tvivlar på att ryan flyger dit men ej säker. Kommer ju troligtvis vara en slant dyrare än att åka till birmingham men tänkte kunde va en kul grej. Går ju alltid att hitta billigare flyg. Mina bilder ligger för granskning ![]() _________________ Rejsas egna TOYBOY Christian Ek M3 E46 SMGII Carbonsvart Hellre avåkt än frånåkt! |
||||
Re:
Fixa dagboken för H*****e ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Re:
Hehe jag skall göra ett seriöst försök i helgen att redigera :P finns det inget program där man bara kan markera 100 bilder exempelvis och göra om till 800x600 format? :P Men det finns en hake i det hela, Anders får i uppgift att ta fram en resplan samt kostnad för SEMA i år! ![]() _________________ Rejsas egna TOYBOY Christian Ek M3 E46 SMGII Carbonsvart Hellre avåkt än frånåkt! |
||||
Photoshop och de flesta andra liknande program klarar att batchköra tex en mapp med bilder.
Du kan behöva spela in ett script och spara för att sedan använda på en bunt bilder. Jag vet inte hur det funkar i just PS så jag kan inte beskriva exakt.. Så inga undanflykter nu.. upp med bilderna ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
"Batch conversion" finns i irfanview som är ett litet men smidigt gratisprogram. Nu finns det inget att skylla på:)
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 1 besök senaste veckan (18211 totalt) |