| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Recaro Racer SPG *såld*
|
2487 besök totalt |
|
S: Recaro Racer SPG *såld*
Recaro Racer SPG, Ny endast provmonterad i bil då den blev väl extrem då bilen även används fram och tillbaka till Ica. Pris 4500:- _________________ Martin Gustavsson Gzon Tuning AB |
||
|
_________________ Erik Berg "BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight= |
||
|
Jag är 185/80 och skulle jag bara ha bilen till banåka så är den perfekt men att kräla i och ur som bruksbil känns inte ok. Kan tillägga att ev. bytesstol ska i så fall vara svart.
_________________ Martin Gustavsson Gzon Tuning AB |
||
|
Hejsan gzon...!
Din stol kan ev vara av intresse! Men hur ser din stol ut? Ser den ut exakt som recaro profi SP-G stolen, på www.rallyimport.se hemsida? och vad är det nya priset? Mvh Joachim _________________ Joachim Lundgren |
||
|
Re:
Här är en bild på hur stolen ser ut:
Prissänkte 1000:- i annonsen till 4500:- MVH Martin _________________ Martin Gustavsson Gzon Tuning AB |
||
|
Re: S: Recaro Racer SPG
Hej Gzon Finns Recaro stolen kvar i Katrineholm om så är jag mycket intreserad av den... svara så fort som möjligt Mvh Solenö _________________ Niklas Solenö |
||
![]() |
SÄLJES
S: Recaro Racer SPG *såld*
|
2487 besök totalt |

