| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Kraftig 2-arms avdragare med "tunna" klor?
|
1144 besök totalt |
|
Nu ger jag snart upp letandet.
Jag behöver en avdragare med "klor" som är högst 10 mm breda och dessutom är tunna (på höjden s a s; som finare, smidda, avdragare brukar vara...), men de enda jag hittar är mindre (läs "klenare") modeller. Tips någon? Annars får jag helt enkelt köpa nya lager istället (ska flytta lager från en diff till en annan)... _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
|
Re:
Då måste jag nog utgå från något bätte än Biltema's, men visst är det en möjlighet. Glömde kolla vad nya lager kostade; får göra det imorgon... _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
|
Re:
LUNA saluför väl 'proffisionella' avdragare av allsköns modeller och dimensioner. Leta upp en återförsäljare. Har köpt några och de var knappt dyrare än bilbutteriks skämtartiklar och du kan dessutom köpa till 'reservklor' och då slipa dem. _________________ Roland Johansson |
||||
|
KLANN har en perfekt avdragare för detta, Auto-tools i Nacka tex har den. Nummer på avdragaren har jag inte i huvudet, men det letar du säkert upp på hemsidan.
_________________ Rɑnɑld MɑcLeɑn ------------------ Speed costs money, how fast you wanna go? |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1144 besök totalt |