| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Toyota MR2 -89 *SÅLD*
|
5216 besök totalt |
|
Re:
Välkommen i klubben! Jag vill också ha den men har inte nån chans att få plats med den
_________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||
|
Re:
En MR2 mk1 är dock väldigt liten, så plats är ju en bortförklaring av klenaste kaliber
_________________ / Mikael Hörnlund AW11 - XE10 |
||||
|
Re:
Jag har redan en superliten bil som är skoj som attan.
(Sen att den kostar lika mycket som ett lån på en ny Boxter i reservdelar/mån ska vi inte ta upp) Fast min driver iofs i fel ände.
|
||||
|
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Toyota MR2 -89 *SÅLD*
|
5216 besök totalt |
