| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLT
|
1401 besök totalt |
|
Re: S: 6-punkts bälte
Datummärkning? _________________ Sebastian Steiner Vw golf Mk5 cup Vombsmotorsport |
||
|
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
|
Min vagnboksbesiktare sa att FIA godkända bälten inte blir för gammla i Sverige dvs. "går ut".
|
||
|
Re:
Precis vad jag trodde, hoppas han läste mitt PM innan Pärs då...
|
||
|
Re:
Beror på vad du kör för klass. Kör du en internationellt klassad bil i Sverige så gäller datummärkningen. Tex grupp N eller grupp A. _________________ Daniel Steiner |
||
![]() |
SÄLJES
SÅLT
|
1401 besök totalt |

