Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2177 besök totalt |
Erik, Du vet väl att när man nått den stjärnstatus som jag har så står man ju mest och väntar i depån på att brudarna skall komma fram och fråga om de får åka med ett varv! ![]() Mina besök på Fuchsröhre har ju absolut inget med saken att göra! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Själv behöver jag inte vänta, de kommer springande så fort man närmar sig bilen. ![]() |
||||
Passageraren du har med dig på bilden i Brünnchen är inget jag blir avundsjuk på ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Trodde att det va så här man skulle köra igenom Brünnchen jag...
![]() Länk om bilden inte fungerar: http://community.webshots.com/photo/83416619/83422381NWyCzh ![]() Jag får nog studera ringenkursen igen... ![]() ![]() _________________ A n d r e a s O t t o s s o n |
||||
Vad vet du om det, du backade ju ur vår duell på Söndagen? ![]() Å andra sidan backade ju jag ur på Måndagen. ![]() ![]() |
||||
Ditt ur-backande var väl mera bokstavligt än mitt om man säger så. ![]() Nåväl, vi får väl leva i ovisshet ett tag till! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
LOL! Verkligen! ![]() På tal om ovisshet, borde vi inte klämma in en resa till? |
||||
Jo visst borde vi det. Mondeon är planerad till leverans i mitten av oktober, tänkte att den skulle få göra en liten jungfruresa i Europa. Det är inte helt klart ännu men jag jobbar på en resa under Eriks höstlov. Utresa 24/10 hem den 2/11. Då kan man klämma in två Ringen besök och lite sight seeing däremellan. Skall också stämma av med Ulf - han väntar ju på leverans av nya bilen och skall hämta den på fabriken. Misstänker att det blir Zuffenhausen - Nurburg non stop då! :-) Jag hör av mig i ärendet. Någon mer som är intresserad av en höstresa? _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Jag ska ner helgen den 24:e och fram till den 28:de, för att handla en bil i Frankfurt åt min brorsa.
Vi kommer att ha hyrbil och tänkte viga söndagen åt utflykt på Nordschleife. ![]() ![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2177 besök totalt |