Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Ford Sierra - BILLIGT
1336 besök totalt
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
K: Ford Sierra - BILLIGT

Önskar köpa en riktigt billig Ford Sierra.
Det enda som egentligen är viktigt är att den går att köra med och inte är för rostig undertill.
Finns den i närheten av Laholm, Halland, hade det varit superbra.

PM eller tel: 0706907217

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197



Re: K: Ford Sierra - BILLIGT

Roger Gustafsson skrev:
Önskar köpa en riktigt billig Ford Sierra.
Det enda som egentligen är viktigt är att den går att köra med och inte är för rostig undertill.
Finns den i närheten av Laholm, Halland, hade det varit superbra.

PM eller tel: 0706907217


Pinto eller DOHC?!

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



ehm... varför??

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
Re: K: Ford Sierra - BILLIGT

Galne skrev:
Roger Gustafsson skrev:
Önskar köpa en riktigt billig Ford Sierra.
Det enda som egentligen är viktigt är att den går att köra med och inte är för rostig undertill.
Finns den i närheten av Laholm, Halland, hade det varit superbra.

PM eller tel: 0706907217


Pinto eller DOHC?!

Spelar ingen roll.
Typ 9 låda bör det iofs vara.

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
Re:

Miataninja skrev:
ehm... varför??


Hemligt projekt.

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197



Är det bara delar som behövs kanske det finns sånt till salu bland folk jag känner!!

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
Avatar
Boden
Här sen Okt 2005
Inlägg: 226




_________________
Fredrik Östman
E34 M54 Turbo
E39 528i Turbo SFRO
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
Re:

Avatar skrev:
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=18993

kanske?


Ursäkta men - den var skitful!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
Re:

Galne skrev:
Är det bara delar som behövs kanske det finns sånt till salu bland folk jag känner!!


Nej, en hel fungerande bil är vad jag behöver!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Dennis Kullman
Halmstad
Här sen Jun 2003
Inlägg: 2383



Re:

Roger Gustafsson skrev:
Galne skrev:
Är det bara delar som behövs kanske det finns sånt till salu bland folk jag känner!!


Nej, en hel fungerande bil är vad jag behöver!


Det är något fel på dig, Roger!
Det här liknar ju en sån där "en ska bort"-lek.

_________________
Dennis Kullman
Miata -93 clubräser
Lotus Exige S240 2010
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
Re:

Dennis Kullman skrev:
Roger Gustafsson skrev:
Galne skrev:
Är det bara delar som behövs kanske det finns sånt till salu bland folk jag känner!!


Nej, en hel fungerande bil är vad jag behöver!


Det är något fel på dig, Roger!
Det här liknar ju en sån där "en ska bort"-lek.

Tja, hur ska man förklara det? Alltså en bil som fungerar att köra med, inte orörd original.
Hondan lever vidare, hoppas inte på något annat!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



Re:

Roger Gustafsson skrev:
Avatar skrev:
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=18993

kanske?


Ursäkta men - den var skitful!


vadå? lite grön färg på däcken är väl snyggt

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
Re:

Miataninja skrev:
Roger Gustafsson skrev:
Avatar skrev:
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=18993

kanske?


Ursäkta men - den var skitful!


vadå? lite grön färg på däcken är väl snyggt


Lite för dyr och sen är den ju i Hudiksvall!!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
24-Seven
Göteborg
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897



Skall du bygga super seven? thumbs up

_________________
Martin Viding
Alfa 75 3,0 12v EVO Semirace
Alfa 75 3.0 24v Racebil (under konstruktion)
Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00
BMW 116d -11
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
Re:

24-Seven skrev:
Skall du bygga super seven? thumbs up


Nej!! Jösses, jag har ju en Escort att roa mig med!
Trodde man använde Volvo 340/360 till sevens!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
SÄLJES
K: Ford Sierra - BILLIGT
1336 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande