Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
4669 besök totalt |
2007-03-11 Geneve bilmässa
Eftersom jag var ner i Verbier en vecka, så passade vi ju såklart på att åka till bilmässan och kolla på lite bilder, dessutom var bror min snäll och lånade ut sin systemkamera. Så det vart ju såklart lite bilder också, ca 250 st närmare bestämt. Jag ska sortera lite bland dem, men lägger upp några ljusglimtar nu med detsamma ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Rydell står med som förare på denna: ![]() ![]() ![]() |
||||
|
||||
|
||||
Re:
SLR är ju inte särskilt het öht ![]() Men den var ju lite roligare i alla fall med lite annorlunda kulör och massor av kolfiber, samma firma som donat till den vita Ferrarin också, Manthey har jag för mig att de heter. EDIT: Mansory heter firman |
||||
Re:
ja, där fanns mycket udda byggen. Jag har massvis med bilder kvar. Så jag försöker lägga upp en laddning var dag om jag bara pallar.. |
||||
|
||||
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Kuligt däcksmönster ![]() ![]() Najs Alfa #1 ![]() Najs Alfa #2 ![]() ![]() Volvo miljökonceptbil med färgad kolfiber ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
Hans navlösa hjul har satt sig i min hjärnbark!! ![]() |
||||
Re:
Tackar ![]() |
||||
Re:
Den var riktigt cool i verkligheten ![]() |
||||
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||