Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1578 besök totalt |
Bilder från ringen 12-15 sept-03
Här kommer ett gäng ringenbilder från helgen 12-15 sept. Tyvärr är det bara parkeringsbilder, eftersom jag aldrig hann ut och stå vid sidan av banan och fotografera. För det är ju så kul att köra!!! ![]() Tommys och min leksak under helgen: ![]() En sån här hade ju inte heller skadat: ![]() Ser trångt ut det där... ![]() ![]() Sportautos M3 CSL bredvid vår skönhet ![]() Ser ut och vara preppad för rätt ändamål ![]() Mondeon gick imponerande fort runt ringen ![]() ![]() Inte en flugsk-t på den här bilen ![]() ![]() ![]() Ytterligare en rolig leksak ![]() ![]() Äldre leksak, som ser ut att vara i nyskick ![]() Ringers Ben bakom spkarna i reservbilen ![]() En Scnitzer BMW ![]() Vissa bilar verkar det gå två på dussinet av! ![]() ![]() Paddocks imponerande väggmålning! Snacka om snygg graffitti! ![]() Den snabba Edo Competition Porschen ![]() ![]() En självlysande Seven ![]() Ja han körde runt nordslingan med den här!!! ![]() ![]() ![]() En väldigt gul Lotus ![]() Johans snabba M3:a ![]() ![]() Snacka om höghus(bilen alltså)!!! ![]() Läcker bil med passande regplåt ![]() ![]() Tack för passagerarvarvet Tor Helge! ![]() ![]() Både GT2:or och M3 CSL:er såg jag 3-4 st ![]() ![]() Johan och Anders i högform på Fuchsröhre ![]() Ulf körde runt folk i Cayennen i ett antal varv! ![]() Ett gäng Alfa 75:or fanns på plats ![]() En eftertraktad banbil ![]() M3 E30-entusiaster fanns också på plats ![]() Säger bara en sak: Hyrbil ![]() ![]() Vill ha! ![]() ![]() Såg väldigt fin ut! ![]() ![]() Mycket leksak för pengarna ![]() Fruntimmersbilen. ![]() ![]() Sportautos S2000 ![]() Modern bil vid klassiska garageportar i Nürburg får avsluta denna bildserie ![]() om någon vill ha kopior i större format så är det bara att PM:a mig! _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Härliga bilder, varför var man inte där...
![]() Exigen med "personlig" registeringskylt har nog fått betala dyrt för den. Har för mig att det är en stor affärsrörelse i England med sådana specialskyltar... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Nej Ulf körde sin Mercedes ner och fick "låna" Cayennen ett antal varv. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
![]() "Tjejen" var en kille med långt blont hår som jobbar som journalist. De gjorde ett reportage för Porsches kund-tidning. De var med på banan, vid middagarna och på Fuchsröhre i flera dagar. Jag tror de fick ihop gott om material! Hoppas (och tror) att de kan vinkla det hela på rätt sätt i tidningen. Ulf var ju med Mercedes den här veckan men lyckades nog hoppa in och ur det flesta typer av fordon under helgen! Jag föreslog att han skulle sälja firman och flytta till Nurburg och gå runt på parkeringen med en T-shirt "Driver-For-Hire". Han såg sugen ut! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Trodde också först att det var en tjej faktiskt, och jag såg honom i verkligheten... ![]() om de var med på Fuchsröhre hoppas jag vinklingen blir lite annan än spritfest och sen ut på banan ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Det bör inte vara några problem, för inte var det någon som kombinerad festande med bilkörning - för mig var valet åtminstone solklart den här gången! ![]() ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
|
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1578 besök totalt |