| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Carbotech XP10, skivor mm till BMW E30 SÅLT
|
1 besök senaste veckan (1165 totalt) |
|
S: Carbotech XP10, skivor mm till BMW E30 SÅLT
Carbotech XP10 belägg, bara gått lite testbroms här hemma, ej bankörda. Kanske 10 mil totalt, helt som nya. Köpta till 325i. Nyrenoverade ok från 325i E30, helt rostfria, ny renoveringssats från BMW sitter i, också gjort för 10 mil sedan. ATE skivor original 325i storlek, hålborrade. Inget slitage synligt, ej bankörda. Stålomspunna bromsslangar fram till E30. Den här kombinationen bettar på bra, 3500:- för allt. Kan sälja separat också, skicka PM. _________________ Mikael Grindvall ------------------ BMW SC #612 |
||
|
Re:
Stämmer. Jag har en uppsätting nya originalbelägg fram också, så om någon vill köpa nyrenoverade ok och original belägg så går det också bra. _________________ Mikael Grindvall ------------------ BMW SC #612 |
||
![]() |
SÄLJES
S: Carbotech XP10, skivor mm till BMW E30 SÅLT
|
1 besök senaste veckan (1165 totalt) |
