Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Carbotech XP10, skivor mm till BMW E30 SÅLT
1 besök senaste veckan (1165 totalt)
Misano
Karlstad
Här sen Dec 2005
Inlägg: 112


Trådstartare
S: Carbotech XP10, skivor mm till BMW E30 SÅLT

Carbotech XP10 belägg, bara gått lite testbroms här hemma, ej bankörda. Kanske 10 mil totalt, helt som nya. Köpta till 325i.

Nyrenoverade ok från 325i E30, helt rostfria, ny renoveringssats från BMW sitter i, också gjort för 10 mil sedan.

ATE skivor original 325i storlek, hålborrade. Inget slitage synligt, ej bankörda.

Stålomspunna bromsslangar fram till E30.

Den här kombinationen bettar på bra, 3500:- för allt.

Kan sälja separat också, skicka PM.

_________________
Mikael Grindvall
------------------
BMW SC #612
Citera
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397



Bara fram misstänker jag ? =)

_________________
Markus Jonsson
Citera
Misano
Karlstad
Här sen Dec 2005
Inlägg: 112


Trådstartare
Re:

Markus_SWE skrev:
Bara fram misstänker jag ? =)


Stämmer. Jag har en uppsätting nya originalbelägg fram också, så om någon vill köpa nyrenoverade ok och original belägg så går det också bra.

_________________
Mikael Grindvall
------------------
BMW SC #612
Citera
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397



Pris på Carbotech beläggen och skivorna ?

_________________
Markus Jonsson
Citera
Misano
Karlstad
Här sen Dec 2005
Inlägg: 112


Trådstartare
1500:-

_________________
Mikael Grindvall
------------------
BMW SC #612
Citera
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397



Re:

Misano skrev:
1500:-


Inkl frakt så är det taget

Mvh

_________________
Markus Jonsson
Citera
Misano
Karlstad
Här sen Dec 2005
Inlägg: 112


Trådstartare
SÅLT!

_________________
Mikael Grindvall
------------------
BMW SC #612
Citera
SÄLJES
S: Carbotech XP10, skivor mm till BMW E30 SÅLT
1 besök senaste veckan (1165 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande