Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4202 besök totalt |
MOTUL RBF600 vart köpa?
Tjenare! Jag skulle verkligen behöva ett tips på vart man i Jönköpings eller Linköpings-trakten kan få tag på Motul RBF600 bromsolja. Tack på förhand. /Mårten |
||||
Re: MOTUL RBF600 vart köpa?
Dom flesta MC butikerna har den. Eller ring Boove på 08 - 761 02 66 Dom säljer Motul. Det finns en värre olja som heter RBF 660 3 ggr dyrare dock ![]() |
||||
MC-butiker brukar ha. Enligt den här tråden (google...): http://www.mazdaklubben.com/forum/ms finns den också hos AD center. _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
AD center kan ju ha den lokalt men här i Jönköping har dom den iaf inte. Ska ringa till HD butiken i Jönköping och höra efter kl 10:00.
|
||||
Beviks (MC-affär) ute vid Hackefors (mellan Linköping och Sviestad ungefär) brukar ha RBF600 när jag har köpt iaf. Lycka till! Magnus _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Jag brukar också köpa på beviks, sist kostsade det drygt 100kr för 0,5L _________________ ![]() |
||||
Har du vägarna förbi Boråstrakten emellanåt så brukar http://www.biltuning.se/shop/index.p
_________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||
Priset är ju så lågt för det lilla man behöver så halvlitern på även det dyraste stället är billigare än frakten (möjligen om man har gångavstånd iofs). Det gäller bara att hitta ett ställe som funkar.
Alla MCställen har den inte, jag brukar åka till lokala HD-shoppen, mest för att byta miljö lite (jisses vilka priser de tar för profilkläder ![]() ![]() |
||||
Re:
Jag skickar farsgubben till Beviks. HD-butiken i Jönköping hade det inte iaf. |
||||
Re:
Kolla en hoj butik där de säljer sport hojjar i stället.
www.quattro.se menar du väl. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4202 besök totalt |