Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Slutsteg och baslåda x2
556 besök totalt
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 741


Trådstartare
S: Slutsteg och baslåda x2

Jag har lite olika bilstereoprylar som jag vill bli av med:

Subhögtalare m. inbyggd förstärkare: Clarion RS6A80

Baslåda med 10" MacAudio

Slutsteg 2x180W: MDS F20 Fanatic

Jag har lagt ut dessa på Tradera, som auktion. Alla med 250 kr som utropspris. Auktionerna avslutas den 21 mars. Det är gratis att registrera ett konto på Tradera...

om du vill läsa mer om prylarna, eller lägga bud på dem, så går du in HÄR!

Det går även bra att ringa mig på tel. 0708 - 244 288.

_________________
Erik Jirhall
GRC - Gentlemen Racing Club
ES Kassasystem
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 741


Trådstartare
Skynda att fynda!
Bara en dag kvar på auktionen. Fortfarande väldigt låga bud...

_________________
Erik Jirhall
GRC - Gentlemen Racing Club
ES Kassasystem
Citera
SÄLJES
S: Slutsteg och baslåda x2
556 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande