| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Såld Zetec 1800cc med Plenum, nästan ny
|
1004 besök totalt |
|
S: Såld Zetec 1800cc med Plenum, nästan ny
Såld En Zetec 1800cc trol 130hk kammar med special plenum från en Ginetta G20, sk silvertop tillverkad 1998 Har körts 2007 fem race = knappt inkörd Avkortad sump från Dunell, Zetec 1800 svänghjul och koppling Ett antal givare avplockade Motorn plomberad av Ginetta och aldrig rörd Sätt på ett styrsystem samt komplettera motorn med givare så har du säkert 150hk som den är eller häng på 40 eller 45 Weber DCOE eller Mikuniförgasare så har du mer (insugningsröret duger säkert till Mikuniförgasare) Maila eller ring om du har intresse så skall du får priset, begär inget rövarpris Bengt Metz Rapsåkersvägen 52 23836 oxie Sverige bengt.metz@tele2.se 040 546729 kvällstid 0706548597 Mobil _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
|
_________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
![]() |
SÄLJES
S: Såld Zetec 1800cc med Plenum, nästan ny
|
1004 besök totalt |
