| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Kolfiber vinge!
|
1882 besök totalt |
|
Re: S: Kolfiber vinge!
Det var en fin vinge, synd att den är lite för bred för reglementet vi kör efter... Max lika bred som bakluckan (1280mm på BMW E30). Vet du om den går att kapa av 70mm utan att förstöra fästanordningarna? _________________ Patrik Skoog |
||||
|
Re: S: Kolfiber vinge!
Du är för sent ute Patrik , det är redan konstaterat
dvs, SÅLD
Ps, Tur att inte du får alla bra grejorna Ds _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Kolfiber vinge!
|
1882 besök totalt |
