Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S:kyl, hjul, rattar, knopp, avgas
1995 besök totalt
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
S:kyl, hjul, rattar, knopp, avgas

säljer lite prylar som ligger här,

1. M-ratt och knopp till e30, helt okej skick 1000kr eller bud.



2. komplett avgas 318is från grenrör, catback bara nått år gammalt ritkigt bra skick. 1500kr eller bud.



3. 4st 14" plåtisar med bmw kapslar, men nästan nya michelin dubbdäck riktigt bra skick. 1000kr.



4. kylare 320 e30, okej skick, funkade klockrent. 300kr



5. sportluftfilter nästan nytt, ingenaning märke. 100kr



6. Momo sportratt kåpan på bilden sitter inte på som ni ser. passar de flesta naven 400kr eller bud.




allt finns i kinna mellan borås och varberg.

0738211160 eller här på forumet!

kan skickas mot att köparen betalar frakten

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
Looser
Åkersberga
Här sen Jun 2004
Inlägg: 34



Finns avgassystemet kvar?

_________________
Nissan Sunny GTI -91 SÅLD
BMW 328iM -95 Cosmosschwarz SÅLD
BMW 318is -90 Brilliantrot SÅLD
BMW 318is -90 Diamantschwartz SÅLD
Citera
Enzo Molinari
Gävle
Här sen Dec 2004
Inlägg: 246



Vad är det för mått på kylet? Hur sitter anslutningarna placerade?

_________________
Michael Lindh
leg. bildåre
projekt mittmotormonster: Dallara X1/9 "Il Bastardo"
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
Re:

Enzo Molinari skrev:
Vad är det för mått på kylet? Hur sitter anslutningarna placerade?


kan ta en bättre bild samt mått imorn

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
Looser
Åkersberga
Här sen Jun 2004
Inlägg: 34



och hur stod det till med avgassystemet?

_________________
Nissan Sunny GTI -91 SÅLD
BMW 328iM -95 Cosmosschwarz SÅLD
BMW 318is -90 Brilliantrot SÅLD
BMW 318is -90 Diamantschwartz SÅLD
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
Re:

Looser skrev:
och hur stod det till med avgassystemet?


asgasröret, båda rattarna samt knoppen är sålt. men lmm , lambda osv har ja liggandes till m42 så skriv exakt va du behöver i ett pm så ska ja leta upp de o tänka ut ett pris

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
Looser
Åkersberga
Här sen Jun 2004
Inlägg: 34



Har skickat ett pm nu.

_________________
Nissan Sunny GTI -91 SÅLD
BMW 328iM -95 Cosmosschwarz SÅLD
BMW 318is -90 Brilliantrot SÅLD
BMW 318is -90 Diamantschwartz SÅLD
Citera
Looser
Åkersberga
Här sen Jun 2004
Inlägg: 34



Hur går det plato?

_________________
Nissan Sunny GTI -91 SÅLD
BMW 328iM -95 Cosmosschwarz SÅLD
BMW 318is -90 Brilliantrot SÅLD
BMW 318is -90 Diamantschwartz SÅLD
Citera
SÄLJES
S:kyl, hjul, rattar, knopp, avgas
1995 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande