| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Verktyg för att ta ur stift i elkontakter
|
10777 besök totalt |
|
Swedol har en smidig variant. http://www.handla.swedol.se/shop/Sho
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
|
finns att inhandla på autoexperten oxå, men de är ju rätt otympliga
jag har i nödfall slipat till de rostfria metalskenorna från vindrutetorkare och använt med gott resultat! _________________ // Ludde R Ludde Rosten. Hellre Nürburgring än vigselring |
||
|
Tack för alla svar!
Det var nåt som Swedol varianten jag var ute efter, blir till att inhandla en sån. Har provat att pilla in de 2 hulingarna med nåt vasst men det är inte så lätt märkte jag. _________________ /Arne Lindgren |
||
|
Jag brukar använda en sån här, mest för att de alltid finns nära till hands och fungerar alledeles utmärkt.
|
||
|
Re:
Eller så är hans flickvän/fru precis som min. Precis sådana där hårprylar brukar man kunna hitta lite varstans vare sej man letar eller inte, även i bilen. Brukar kunna användas till allt möjligt, funkar bra att komma åt resetknappar på trådlösa routrar o liknande också. Tror jag blandat epoxi med en nån gång med. =) _________________ Fredrik Yman Fuskar ihop en 9000 Talladega -89 |
||
![]() |
Skruva banåkabil
Verktyg för att ta ur stift i elkontakter
|
10777 besök totalt |