Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SKROTAD: Golf mk1 special kaross
2669 besök totalt
Lindström
Skellefteå
Här sen Nov 2005
Inlägg: 77


Trådstartare
SKROTAD: Golf mk1 special kaross

Bilen står nu på skroten så annonsen gäller inte längre.

_________________
Marcus Lindström
Citera
Lindström
Skellefteå
Här sen Nov 2005
Inlägg: 77


Trådstartare
Ingen som är intresserad? Priset blir inte högt då den mest tar plats.

_________________
Marcus Lindström
Citera
Lindström
Skellefteå
Här sen Nov 2005
Inlägg: 77


Trådstartare
Finns fortfarande kvar om nån är intresserad.

_________________
Marcus Lindström
Citera
Lindström
Skellefteå
Här sen Nov 2005
Inlägg: 77


Trådstartare
upp

_________________
Marcus Lindström
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Vad är det för årsmodell på karossen?

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Manny
Hässleholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 397



Är det en special så är det troligast att det är en -84

_________________
/Thor Gustafsson
www.manny.se
Citera
Lindström
Skellefteå
Här sen Nov 2005
Inlägg: 77


Trådstartare
Ber först å främst om ursäkt för att jag inte svarat, missade att ja fått svar.

Det är en 83:a. "Datum för fösta ibruktagande" den 2:a mars 1983 för att vara exakt.

_________________
Marcus Lindström
Citera
Lindström
Skellefteå
Här sen Nov 2005
Inlägg: 77


Trådstartare
Nytt pris: GRATIS!

_________________
Marcus Lindström
Citera
Manny
Hässleholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 397



Hade det inte vart så långt bort så hade jag tatt den... =(

_________________
/Thor Gustafsson
www.manny.se
Citera
Lindström
Skellefteå
Här sen Nov 2005
Inlägg: 77


Trådstartare
Är det inte du som kör över hela världen för att samla golfar? Nej ja kan förstå dig, blir ju inte så billigt pris i slutändan om man ska köra långt.

_________________
Marcus Lindström
Citera
Manny
Hässleholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 397



HAHA, jo det stämmer jag importerade ju min etta från umeå .

om den hade gått att KÖRA så hade jag nog hämtat den! men jag e inte så road av hämta en reservdels kaross på släp så långt bort...

_________________
/Thor Gustafsson
www.manny.se
Citera
Lindström
Skellefteå
Här sen Nov 2005
Inlägg: 77


Trådstartare
Haha, ja du verkar då helt klart samla på dom. Jag förstår dig, jag körde 15 mil enkel väg för å hämta den å nå myckre mer är ju inte så kul.

_________________
Marcus Lindström
Citera
zoddri
Umeå
Här sen Maj 2007
Inlägg: 5166



Re:

Manny skrev:
HAHA, jo det stämmer jag importerade ju min etta från umeå .

om den hade gått att KÖRA så hade jag nog hämtat den! men jag e inte så road av hämta en reservdels kaross på släp så långt bort...


Fega inte ur nu, jag bjuder på fika när du åker förbi här

_________________
//Jonas Ström
Meganekombi -17
Honda VFR1200F -10 (hoj)
Mellan två banåkabilar..
Citera
Manny
Hässleholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 397



Re:

zoddri skrev:
Manny skrev:
HAHA, jo det stämmer jag importerade ju min etta från umeå .

om den hade gått att KÖRA så hade jag nog hämtat den! men jag e inte så road av hämta en reservdels kaross på släp så långt bort...


Fega inte ur nu, jag bjuder på fika när du åker förbi här


Lite sugen blir man allt :P

_________________
/Thor Gustafsson
www.manny.se
Citera
SÄLJES
SKROTAD: Golf mk1 special kaross
2669 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande