| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Framflyglar E30 -90
|
703 besök totalt |
|
K: Framflyglar E30 -90
originallook dvs utan breddare och annat krimskrams, glasfiber eller plåt. Höger och vänster. Årsmodell -90 om det spelar nån roll. Förra ägaren har låtit bilen agera offeranod
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||
|
Möjligen offer...men för postbilar.
Iaf vad det gäller skärmarna...resten nämner vi inte.
Just det, det är from -88 och framåt du söker. |
||
|
Det enda som skiljer är väl hålet för blinkers på de senare skärmarna?
Det går ju isf enkelt att ta upp själv om det skulle vara så. Sen får dom väl gärna vara diamantschwarz i kulören antar jag? _________________ /Anton Lillsund |
||
|
Re:
Blinkersen är nog samma, men absolut inte infästningen framtill mot frontplåten. |
||
|
Re:
Är ju lättast med skärmar i rätt kulör eller så blir hela bilen mattsvart.
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||
![]() |
SÄLJES
K: Framflyglar E30 -90
|
703 besök totalt |

