| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld, Ta bort tack
|
940 besök totalt |
|
Såld, Ta bort tack
Ursäkta det stora bildformatet
Endast provmonterad. Storlek XL. Mått och info finns här: http://www.ga1.se/pdf/stol_speedy.pdf Sidomontage, och fästen medföljer. Tyvärr är FIA-datumet precis utgånget och den har några repor efter provmonteringen. Nypriset var över 6000kr Jag hade tänkt mig 2000kr för den Även kallad sportstol eller stol
|
|
www.irfanview.com är ett vettigt program att ändra storlek på bilder med
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
|
Haha, där dök du upp!
Jo stolen är riktigt skön. Synd att den är för stor för mig. Du vet ju att den passar, bara att slå till ju
|
![]() |
SÄLJES
Såld, Ta bort tack
|
940 besök totalt |
