Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Såld, Ta bort tack
940 besök totalt
tyskstuk
Malmö
Här sen Jan 2008
Inlägg: 392


Trådstartare
Såld, Ta bort tack

Ursäkta det stora bildformatet

Endast provmonterad. Storlek XL. Mått och info finns här: http://www.ga1.se/pdf/stol_speedy.pdf

Sidomontage, och fästen medföljer.
Tyvärr är FIA-datumet precis utgånget och den har några repor efter provmonteringen.

Nypriset var över 6000kr
Jag hade tänkt mig 2000kr för den

Även kallad sportstol eller stol




_________________
Peter Pileryd

BMW e30 Alpina V8 (M3 Leichtbau) www.acm-ab.se
Citera
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752



Du har PM

_________________
/Jimmy Andersson

_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

www.irfanview.com är ett vettigt program att ändra storlek på bilder med thumbs up

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
BMW346
Stockholm
Här sen Mar 2008
Inlägg: 44



En grymt skön stol!
Det är nästan så att jag skulle tänka mig att köpa till baka den. Hör av dig om du inte får den såld.

_________________
Douglas Ebbersten
Citera
tyskstuk
Malmö
Här sen Jan 2008
Inlägg: 392


Trådstartare
Haha, där dök du upp!
Jo stolen är riktigt skön. Synd att den är för stor för mig. Du vet ju att den passar, bara att slå till ju

_________________
Peter Pileryd

BMW e30 Alpina V8 (M3 Leichtbau) www.acm-ab.se
Citera
SÄLJES
Såld, Ta bort tack
940 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande