Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 8163 besök totalt |
Kanon! Sviestad-körningarna är ju toppen , har varit där några ggr under 06-07.
Ingen dyr föranmälan , bara att bestämma sig ett par timmar innan och kasta sig i bilen om vädret är skapligt och bilen fungerar. ![]() ![]() MS// ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||
Ser väl inte så ljust ut inför söndagen, eller....? Någon som vet hur det kommer bli?
|
||||
Re:
SMHI's prognos för söndagen säger +1°C och sol natt/morgon och +6°C och molnigare på eftermiddan. Fast vädergubbarna har ju haft fel förr... |
||||
Re:
Hur fungerar det när man kommer på plats är det bara att registrera sig, betala och sen köra? |
||||
|
||||
Re:
Ljusare som i "det blir ljusare med mycket snö"? Jag för min del måste ha barmark några dagar innan så jag hinner mappa upp insprutet innan jag kan köra, så det börjar se lite jobbigt ut. Fortfarande snö på vägarna hemma. Dock så är det ju åka igen den 7/4 _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||
Re:
Ni får på inga villkor släpa Lappmögel-Renaulten till Sviestad på söndag. > ![]() Den har ett lokalt snömoln hängande över sig oavsett årstid, jag vet... ![]() ![]() |
||||
![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||
|
||||
Re:
Japp! ![]() Vi får hålla tumarna för vädret men det ser ju inte så ljust ut. På fredag kommer vi att ta ett beslut om det blir något , info kommer här och på hemsidan www.lms.se. _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
Re:
Enligt TV4 och SMHI ser vädret ser bra ut ![]() Bara att hoppas att min besiktningsman hinner skicka vagnboken ![]() |
||||
Re:
Det är någon aktivitet på banan efter oss så det blir två 3-timmarspass eftersom vi vill hinna med både test/träning och prova på: 30/3 Träning (Kl 08,00-11,00) 30/3 Prova på bankörning (Kl 11,00-14,00) Mvh Rikard _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||
Re:
okej tiden är ändrad alltså för det var ju 12-16 först eller hur? Hur mycket kostar det förresten, antar att man måsta ha med sig kontant? EDIT: Förstår inte riktigt varför dessa körningar inte finns inlaggda under kalendern på LMS hemsidan. |
||||
Re:
Här hittar jag info: http://www.lms.se/web/_pages/index_s |
||||
Re:
okej tackar. |
||||
Det blir körning antar jag?
För min del blir det nog både på förmiddag och eftermiddag... Blommenhof teamet siktar på att provköra M3ans uppgraderingar på förmiddagen och Porschen tar jag med mig ner så kan man köra på eftermiddagen också. ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 8163 besök totalt |