Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Porsche GT2/3 6-kolvs bromsok och belägg.
3335 besök totalt
RallyQuattro
Stockholm
Här sen Mar 2007
Inlägg: 9556


Trådstartare
S: Porsche GT2/3 6-kolvs bromsok och belägg.

Porsche GT2/3 6-kolvs bromsok och belägg.
2st nya 6-kolvs Porsche GT2/GT3 bromsok med Porsche club sport belägg= gula Pagid.

Allt nytt i förpackning !
Ny pris ca 22.000kr hos Porsche.

Pris? bud...

_________________
Martin Ehrsson RS8

Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a
Citera
porsche-gt2
Stockholm
Här sen Jan 2008
Inlägg: 13



Bromsar

Hello skickar ett intressant pris?
Har du skälv gjort en miss, Eller blev dessa bara över?
Holt i hatten........... ( 14.800:-) Helt rätt...........Björne.o

_________________
Björne oscarsson
Citera
RallyQuattro
Stockholm
Här sen Mar 2007
Inlägg: 9556


Trådstartare
Tack.
Ditt bud e noterat.

Ringde Porsche igår och talade om mitt artikel nr på grejorna för att få dags pris:
Bromsbeläggen kostar 3525kr
Bromsoken kostar 10903kr/styck

Totalt 25331kr..

Bromsoket är tydligen samma som sitter på GT3 04-
cayman mfl med komposit skivor..

_________________
Martin Ehrsson RS8

Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a
Citera
RallyQuattro
Stockholm
Här sen Mar 2007
Inlägg: 9556


Trådstartare
Pris ide 15900kr

_________________
Martin Ehrsson RS8

Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a
Citera
RallyQuattro
Stockholm
Här sen Mar 2007
Inlägg: 9556


Trådstartare
Upp..

_________________
Martin Ehrsson RS8

Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a
Citera
porsche-gt2
Stockholm
Här sen Jan 2008
Inlägg: 13



GT2 Bromsar röda ( gt3)

Har köpt nya på porsche med belägg
samt bultar till oken Tack ändå.....thumbs up

_________________
Björne oscarsson
Citera
RallyQuattro
Stockholm
Här sen Mar 2007
Inlägg: 9556


Trådstartare
Lyft !!

_________________
Martin Ehrsson RS8

Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a
Citera
M3Carbon
Tomelilla
Här sen Aug 2007
Inlägg: 278



Är ute efter ett lättare bromssystem, vad väger ett OK (utan belägg och adapter) ?

_________________
Pontus Oldberg
Ring Knutstorp - 1:07.8
Sturup Raceway - 1:10.6
Mobil: 0768 582240
Citera
John Kjellsson
Ängelholm
Här sen Mar 2003
Inlägg: 504



Jag vet inte vikten men jag har likadana på min M3:a och dom väger mindre än orginal M3 E36-46 i alla fall.
Trots sin storlek.

/ John

_________________
Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901
Citera
M3Carbon
Tomelilla
Här sen Aug 2007
Inlägg: 278



okidoki, Dom oken som jag lurar på att plocka på väger strax över 3 kg, tror Du att dom är lättar än det ?

_________________
Pontus Oldberg
Ring Knutstorp - 1:07.8
Sturup Raceway - 1:10.6
Mobil: 0768 582240
Citera
RallyQuattro
Stockholm
Här sen Mar 2007
Inlägg: 9556


Trådstartare
Jag har ingen digital våg så jag kan inte se exakt men kollade med en våg som går till 10kg och får att dom väger 3.1-3.2kg/st vilket e väldigt lite med tanke på hur brutalt stora dom är..

_________________
Martin Ehrsson RS8

Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a
Citera
SÄLJES
S: Porsche GT2/3 6-kolvs bromsok och belägg.
3335 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande